Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,303   Posts: 1,536,260   Online: 791

Results 1 to 5 of 5

Thread: Doka cursussen

dirk's Avatar
    Shooter
    35mm

Doka cursussen

Hallo

Ik ben een enige tijd bezig met analoog,
    ben vooral bezig met me KB Pentaxjes.

Ik zou ook graag in de toekomst gebruik willen
    maken van een MF camera.

Helaas is het ontwikkelen en afdrukken dan wat lastiger, dit moet je zelf doen.
    Worden er nog in het zuiden van het land doka cursussen gegeven? Gewoon de ontwikkel en afdruk basics... ik ben maar een domme beginner

Ik heb in Den Bosch gezien dat ze doen bij de Muzerije, maar dan komt die digizut ook ter sprake zoals Photosoep enzo..... dat is nou net niet wat me interesseert

Groetjes van een fossiel

Dirk
    [FONT=Arial Narrow]"Only death fish go with the flow"[/FONT]

Shooter
    Medium Format
    Groetjes van een fossiel
    Nou fossiel, kun je bij ons voor een individuele cursus terecht. Als je even aangeeft op welk niveau je je op dit moment begeeft zit je binnen één dag cursus 100% verder. Een evt. vervolgcursus gaat al richting fine art fotografie als je de basics snel in de gaten hebt.

Groetjes van een dinosaurus uit Ravenstein (gemeente Oss).

Robert

dirk's Avatar
    Shooter
    35mm
    Hi

Bedankt voor je snelle antwoord...

Ik ben maar een beginner... ben een 1 jaar bezig met me Pentax ME (Super)
    Ik heb alleen maar boekenwijsheid over doka's want er zijn boeken zat bij DeSlegte

Maar wat ik graag wil in verdiepen zijn...
    * Meer foto's maken, en minder kiekjes van mensen, landschap en gebouwen. Dus dat inzicht, het kijken... daar valt toch nog wel wat over te leren toch?
    * Ontdekken of doka werken wat voor me is...

Groet

Dirk
    [FONT=Arial Narrow]"Only death fish go with the flow"[/FONT]

Shooter
    Medium Format
    http://www.FotohuisRoVo.nl