Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,303   Posts: 1,536,260   Online: 791

Results 1 to 5 of 5

Thread: Doka cursussen

dirk's Avatar
    Shooter
    35mm

Doka cursussen

Hallo

Ik ben een enige tijd bezig met analoog,
    ben vooral bezig met me KB Pentaxjes.

Ik zou ook graag in de toekomst gebruik willen
    maken van een MF camera.

Helaas is het ontwikkelen en afdrukken dan wat lastiger, dit moet je zelf doen.
    Worden er nog in het zuiden van het land doka cursussen gegeven? Gewoon de ontwikkel en afdruk basics... ik ben maar een domme beginner

Ik heb in Den Bosch gezien dat ze doen bij de Muzerije, maar dan komt die digizut ook ter sprake zoals Photosoep enzo..... dat is nou net niet wat me interesseert

Groetjes van een fossiel

Dirk
    [FONT=Arial Narrow]"Only death fish go with the flow"[/FONT]

Shooter
    Medium Format
    Groetjes van een fossiel
    Nou fossiel, kun je bij ons voor een individuele cursus terecht. Als je even aangeeft op welk niveau je je op dit moment begeeft zit je binnen één dag cursus 100% verder. Een evt. vervolgcursus gaat al richting fine art fotografie als je de basics snel in de gaten hebt.

Groetjes van een dinosaurus uit Ravenstein (gemeente Oss).

Robert

dirk's Avatar
    Shooter
    35mm
    Hi

Bedankt voor je snelle antwoord...

Ik ben maar een beginner... ben een 1 jaar bezig met me Pentax ME (Super)
    Ik heb alleen maar boekenwijsheid over doka's want er zijn boeken zat bij DeSlegte

Maar wat ik graag wil in verdiepen zijn...
    * Meer foto's maken, en minder kiekjes van mensen, landschap en gebouwen. Dus dat inzicht, het kijken... daar valt toch nog wel wat over te leren toch?
    * Ontdekken of doka werken wat voor me is...

Groet

Dirk
    [FONT=Arial Narrow]"Only death fish go with the flow"[/FONT]

Shooter
    Medium Format
    http://www.FotohuisRoVo.nl

Zie ook onderschrift, daar staat alles wat wij doen op het gebied van de analoge fotografie + doka. Bijna alles dus. Fotocursus geven we ook.

Wij werken met het modernste doka materiaal, zoals densitometer voor het optimaal ontwikkelen van films en Split Grade (TM) systeem in de vergroter voor optimaal en snel af te drukken. Maar desgewenst verwisselen we naar een VC-kop en gaan we proefstroken maken en gradatie schatten. Alles behoort tot de mogelijkheden, ook RA-4 kleuren afdrukken of C41 kleurontwikkelen. In principe simpel, als je de juiste materialen voorhanden hebt.

Voor verdere vragen kun je, bij voorkeur, op onze e-mail verder contact opnemen.

Groetjes en verder nog een prettige zondag avond.

Robert

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by dirk
    Worden er nog in het zuiden van het land doka cursussen gegeven? Gewoon de ontwikkel en afdruk basics... ik ben maar een domme beginner
    Ook Jeroen de Wijs geeft uitstekende cursussen in Veghel. Alles wat je maar wilt. Van oude fotoprocédés via normale doka tot digitaal. Zijn login hier is "mudar". Neem gewoon even contact met hem op.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin