Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,942   Posts: 1,557,570   Online: 1128

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    Quote Originally Posted by hka
    De factor vertrooïng in de emulsie mag ook niet uitgesloten worden. Hetgeen in dit geval wil zeggen dat het MCC papier wellicht meer verstrooïng blijkt te hebben dan Kentmere. De combinatie ontwikkelaar/papier is nog weer een andere.
    Jeroen de Wijs heeft me wel eens verteld dat hij zijn Kentmere niet in Neutol ontwikkeld maar AM6006... zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by SoulSurround
    Jeroen de Wijs heeft me wel eens verteld dat hij zijn Kentmere niet in Neutol ontwikkeld maar AM6006... zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
    Sluit niets uit. Wellicht is dat al een eerste aanwijzing in de goede richting. Testen en nog eens testen met alle variabelen. Ga deze week zelf ook eens aan de slag met Kentmere papier en ben zeer benieuwd welke resultaten het geeft.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    Quote Originally Posted by hka
    Ga deze week zelf ook eens aan de slag met Kentmere papier en ben zeer benieuwd welke resultaten het geeft.
    Laat je het mij/ons weten?! Zelf heb ik vandaag ook een pak Ilford MG FB 1K bij [s]color besteld... kijken hoe die vellen bevallen.
    Jeroen

P.S. Ben vanavond nog wel een uur of 4-5 bezig met selenen en hypo-en... en het is al 22:15! Wat een werk... maar wel mooi

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    ja, ik hou je (jullie) op de hoogte...
    harry

Release, the best you can do...

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin