Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,693   Posts: 1,548,991   Online: 796

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 22 of 22

Shooter
    4x5 Format
    Harry,

Ik meen te weten dat je het bij Foto Bertelink hebt gekocht, die zouden het eigenlijk moeten weten, bovendien het voorbeeldenboekje geeft het ook duidelijk aan.
    Maar no hardfeelings, ik denk overigens niet dat ik stickers ga plakken, want het doet mijn inziens dan ook weer afbreuk aan de uitstraling van de verpakking.

René

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by bariet58
    Harry,

Ik meen te weten dat je het bij Foto Bertelink hebt gekocht, die zouden het eigenlijk moeten weten, bovendien het voorbeeldenboekje geeft het ook duidelijk aan.
    Maar no hardfeelings, ik denk overigens niet dat ik stickers ga plakken, want het doet mijn inziens dan ook weer afbreuk aan de uitstraling van de verpakking.

René
    René,
    Dat lijkt zo dat ze er alles van zouden moeten weten. Het boekje heb ik inderdaad bestudeerd en op basis daarvan heb ik Fineprint glanzend besteld. Maar wat uiteindelijk in de verpakking zat was dus het filligrain etc.... Ik zou niet weten waarom je hardfeelings zou moeten hebben! Ik heb ze niet.
    Afbreuk aan de uitstraling van de verpakking is minder erg dan het afhaken van (potentiële) klanten. Ik weet nu waar ik op moet letten dus wellicht waag ik nog wel weer eens een poging.
    harry

Release, the best you can do...

Page 3 of 3 FirstFirst 123

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin