Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 74,535   Posts: 1,645,899   Online: 1084

Results 1 to 4 of 4

Shooter
    4x5 Format

Forte papier te koop

beste mensen,

Ik heb nog een partij Forte papieren in diverse maten en soorten te koop.
    Er zit Fortezo, Polygrade, Bromide, Polywarmtone RC etc. bij. Het liefst verkoop ik het in een keer, de prijs is ver beneden de verkoopprijs. De reden is dat ik mezelf het liefst alleen nog maar bezig wil houden met Kentmere en de wat populairdere papieren van Forte PW 14 etc.
    Graag jullie eventuele reactie's,

René de Caluwé
    www.renedecaluwe.nl

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    Quote Originally Posted by bariet58
    beste mensen,

Er zit Fortezo, Polygrade, Bromide, Polywarmtone RC etc. bij. Het liefst verkoop ik het in een keer, de prijs is ver beneden de verkoopprijs. De reden is dat ik mezelf het liefst alleen nog maar bezig wil houden met Kentmere en de wat populairdere papieren van Forte PW 14 etc.

René de Caluwé
    www.renedecaluwe.nl
    Beste René,

Ik hoop dat je Forte Polywarmtoon FB14 wel in je assortiment houdt?! Als die me bevalt in Lith ontwikkelaar krijg je in de toekomst wel een bestelling voor maat 24x30cm.

M.v.g.,
    Jeroen

naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    Quote Originally Posted by bariet58
    beste mensen,

René de Caluwé
    www.renedecaluwe.nl

Waar bestaat de partij uit en wat is de prijs?

Jaap Jan Helder

Shooter
    4x5 Format
    Hoi Jan Jaap,
    het geen wat ik in voorraad heb staat in het eerste bericht Polygrade, Polywarmtone RC, Fortezo en Bromide papier. De prijs is ver beneden de verkooprijs. M.a.w. ik ga het zelfs verkopen iets lager dan mijn inkoop. BTW hoeft er niet meer overheen want ik heb al die parij al afgeschreven. Als je interesse hebt kan je me bellen.
    015 261700
    bedankt,
    René de Caluwé
    www.renedecaluwe.nl

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin