Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,970   Posts: 1,523,535   Online: 863

Results 1 to 10 of 10
    Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9

FP4 en HP5 niet meer op 4x5"

Hallo allemaal ,
    Ik bel net met Fimex in Purmerend voor Ilford FP4 en HP5 op 4x5"
    En ze vertellen me dat ilford die niet meer maakt in dit formaat.
    Kan iemand mij dat bevestigen?
    dat zou erg jammer zijn als dat zo is.

Daniel

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    fp4+ hp5 wordt nog steeds gemaakt.

http://www.ilfordphoto.com/Webfiles/200612921234871.pdf

Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    Hallo Allemaal,

Ik heb net ilford benelux gebeld en die zeggen dat het nog steeds gemaakt en geleverd wordt. Dus dan is deze kletspraat ook weer de wereld uit. sorry dat ik jullie laat schrikken.

groeten Daniel

Shooter
    ULarge Format
    God zij dank. Ik zou er niet aan moeten denken weer te moeten wisselen.
    Huub

Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    Ja , dit soort dingen krijg je als de levering een tijd moeilijk is geweest en daarna niet duidelijk naar je klanten toe bent. Dit heeft Ilford aan zichzelf tedanken denk ik.
    Fimex heeft me terug gebeld en mijn bestelling opgenomen. :-)

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Er is nooit sprake geweest dat HP5+ en FP4+ niet leverbaar meer zouden zijn. Het is zelfs zo dat ondanks dat ze vorig jaar in de problemen zaten er geen gebrek aan films cq papier was. Behalve dan in Nederland...!!! Wat ze hier aan het doen zijn weet ik niet maar het loopt nog steeds niet vlotjes. Ben zoals bekend destijds over de grens gegaan en daar heb ik van deze berichten nooit last gehad. Noch leveringsproblemen met film noch met papier van het merk Ilford gehad. LANG LEVE DE NEDERLANDSE DIGI(foto)HANDEL...
    Last edited by hka; 04-07-2006 at 02:20 AM. Click to view previous post history. Reason: het vetgedrukte woordje vergeten...
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Multi Format
    Mijn hart, verdoeme toch!
    Kan je de titel van je thread nog veranderen? De dokter heeft me verboden me teveel op te winden :-)

[vlaams]
    Dikke zere in pakskes. Er zijn nog maar weinig fotoboeren die deftig (willen) weten welke films d'er nog zijn.
    Die mannen vragen d'er gewoon om dat ge uw gerief in't buitenland koopt.
    [/vlaams]

G

Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    Sorry ik kan de titel niet meer verandere. dat kan alleen Gilbert.
    Misschien moet hij de graad maar verwijderen om hard problemen te voorkomen.

Daniel

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Nee hoor, deze draad is een prima bewijs dat er in de fotohandel veel kletspraat verkocht wordt, en dat je dat als klant niet hoeft te pikken.

Ik heb geleerd dat als de verkoper zegt : "Wordt niet meer gemaakt", je dat moet begrijpen als : "Jij bent als klant niet interessant" of : "Ik wil geen moeite voor je doen".

In elk geval zeggen dat soort uitspraken veel over de verkoper en weinig over het product.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Sinds vorige week moest ik van de dokter aan de bloeddrukverlagende middelen.

Nederland is op tal van vlakken een puinhoop. Wilde velvia 100, in NL niet verkrijgbaar, daarop maar besteld bij speedgraphic in UK. Tevens wat acros meebesteld die nog goedkoper was dan bij fimex.... Ik vroeg bij camex vak of ze de velvia 100 al hadden, ze keken mij aan en vroegen "is er een nieuwe film".... Ja daar word je blij van.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin