Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,507   Posts: 1,543,550   Online: 1052

Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 31 to 36 of 36
    Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    volgens mij heb ik van die lumiere flip een jobo reel voor 4x5 vorig jaar in doesburg gekocht.

ik gebruik stand-developement met fp4 / rodinal 1+50 11min.

rodinal is weer leverbaar, dat kom ik overal op intenret tegen, alleen bij camex willen ze niet wakker worden. Ik zit al meer dan een maand op amaloco papier te wachten...

kijk anders op www.fotoimpex.de

Shooter
    Medium Format
    Wat Rodinal betreft heb ik begrepen dat de productie door een ander bedrijf (ben de naam kwijt) is overgenomen. Zou daardoor wel een stuk duurder geworden zijn.
    A&O en die willen de voormalige Agfa chemie in de Benelux niet eens meer leveren.
    Vandaar dat we toch maar eens geinformeerd hebben voor het transport van Fomadon R09, een alternatieve para-amino phenol ontwikkelaar van Foma. Zelfs met 3X de prijs van de transportkosten tov. Duitsland nog interessant t.o.v. A&O Rodinal wat met zo'n kortzichtig beleid waarschijnlijk niet erg lang gaat duren.

Variprof (Amaloco) hebben wij op voorraad en Amaloco levert binnen 1 week dit papier, helaas gekoppeld aan de Ilford MGIV prijs. Per 1 juni moeten wij gedwongen ook omhoog, maar dat geldt dan voor meerdere fotopapier fabrikanten i.v.m. de sterk gestegen grondstof en energie prijzen.

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by SoulSurround
    P.S. Geniet van de "weg" voor je bij het "eindpunt" bent!
    Of "In het hebben der zaak, eindigt het vermaak"

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Quote Originally Posted by Fotohuis
    Zelfs met 3X de prijs van de transportkosten tov. Duitsland nog interessant t.o.v. A&O Rodinal wat met zo'n kortzichtig beleid waarschijnlijk niet erg lang gaat duren
    Als die rodinal hetzelfde is als de oude rodinal bestel ik met plezier in Duitsland hoor!
    Jij hebt toch ook nog een hele voorraad staan hé?
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Argus,een beetje laat,maar beter laat dan nooit,je hebt het over 1 minuutje in de slosher tray,en zachtjes agiteren,en dan heb je het over 55 minuten tot aan het stopbad,dit gaat me even boven de pet,kan het mis hebben,maar das wel heel erg lang,

Ruud.

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by elbuveli2ETHPY View Post
    Argus,een beetje laat,maar beter laat dan nooit,je hebt het over 1 minuutje in de slosher tray,en zachtjes agiteren,en dan heb je het over 55 minuten tot aan het stopbad,dit gaat me even boven de pet,kan het mis hebben,maar das wel heel erg lang,

Ruud.
    Da's inderdaag al lang geleden, maar zoiets noemen ze 'stand development' in het Engels. Moet je maar eens op zoeken.

Ik ben ondertussen overgestapt op een andere ontwikkelaar.

G

Page 4 of 4 FirstFirst 1234

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin