Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,678   Posts: 1,482,128   Online: 993

Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 31 to 32 of 32

Shooter
    35mm
    Quote Originally Posted by Evi View Post
    Heel interessante reacties!

Ik heb me ondertussen al 4 Adox films CHM 400 Pro gekocht aan 2,50 euro / stuk in 120 mm. Dat zou exact dezelfde film zijn als de Ilford HP5+, maar dan in Oost-Europa verpakt. Weet niet of dit 100% klopt. Ik ben in ieder geval mijn broer zijn Hasselblad gaan lenen en ik vertrek woensdag naar Leeds voor een paar daagjes!

DD-X ontwikkelaar zou de vloeibare Ilford tegenhanger zijn van X-Tol. Weet iemand hier meer over?
    DD-x is meer vergelijkbaar met t-max ontw. van kodak.
    X-tol is een poeder die je moet aanmaken. Xtol doet het goed met t-grain films als de kodak tmax , de ilford delta's en fuji Neopan films.
    X-tol is zeer millieu vriendelijk.
    Door de mengverhouding te veranderen krijg je scherpere of minder scherpe negatieven.
    gr. Jan

Shooter
    35mm
    Adox hcs 25 art (15/25 Iso) ontw HC Ilford 1+3+9 3minhttp://www.efke.nl/fotohenk.html

Page 4 of 4 FirstFirst 1234

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin