Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,291   Posts: 1,535,454   Online: 985

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 22 of 22

Thread: afval chemie

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Als je zoals ik D76H gebruikt dan zit daar geen milligram HQ in dus spoelen maar...
    Een ander facet is dat de waterzuiveringen gebouwd zijn in een tijd dat de regels ten aanzien van de afvalstoffen nog niet zo nauw genomen werden. Met andere woorden de maximale reinigingscapaciteit van deze fabrieken worden heden ten dage nog maar voor de helft of minder benut. Dat is geen vrijbrief om maar gelijk alles door de gootsteen te kieperen. Af toe toe bekruipt me het gevoel dat we ook hier aan het doorslaan zijn.
    harry

Release, the best you can do...

WITZ's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Leuk hoor al die reacties van APUGgers,

al met al weet ik het nu nog niet.
    Ik ga kijken wat er in mijn ontwikkelaar zit dat is AM74 en AM6006.
    Fixeer hield ik altijd al apart, dus dat is makkelijk.
    stopbad is gewoon citroenzuur.

Overigens wordt de ontwikkelaar niet geneutraliseerd door het stopbad? zijn er hier chemici die dat weten? Dan is het probleem helemaal over; gewoon voldoende citroenzuur door de ontwikkelaar . (maar ik denk dat dat niet kan )
    -------------------------------------------------------------------------------------
    Edit: overigens, jerrycans van 25 liter? Werk je in het groot? Ik hergebruik gewoon lege flessen van wasmiddel etc, alles wat niet verward kan worden met iets eet- of drinkbaars en waar minimaal 3/4 liter in kan.
    -------------------------------------------------------------------------------------
    Ik werk niet in het groot, maar ja, als je vraagt om een paar jerrycans en je krijgt ineens 25 liter cans :rolleyes: dan kun je ze ook niet zomaar weggooien. Mijn vuilcontainer in één keer vol .
    Ik merk wel dat bij mij in Ermelo bijna niemand meer weet wat een DoKa is.
    Als je een beetje groot formaat foto laat zien vragen ze hoe ik dat toch doe. "Is dat digitaal?" Ik zeg dan: "Nee dat is een zilverprint." Antwoord: "Zoooo, mooi zeg!"

Hebben jullie meer van dat soort uitspraken van nitwits?

áDieu

Johan
    Last edited by WITZ; 06-08-2007 at 08:30 AM. Click to view previous post history. Reason: wrong text

Page 3 of 3 FirstFirst 123

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin