Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,218   Posts: 1,532,177   Online: 993

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 12 of 12
    Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    voor film kan je ook een kijken op www.freestylephoto.biz. Zeer scherp ook door de lage dollar. Wij bestellen altijd met een paar personen film, zodat de verzendkosten ook laag uitvallen.

mag ik je een goede raad geven:
    Kies 1 film ontwikkelaar en 1 film voor bepaalde asa. Ga hier een jaar me werken.
    Als je iedere week een andere neemt, wordt het nooit iets...

Ik gebruik op rolfim (6x6) fuji across. Hele scherpe film en geen last van reprociteitsfactor (tot 2 min). Fuji neopan 400 gebruik ik voor minder licht situaties waar ik uit de hand moet werken. Ontwikkeling in pyrocat HD.
    De Across kan ook in rodinal worden ontwikkeld (1:100 18 min), rodinal voor de neopan raad ik af...

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Quote Originally Posted by Willie Jan View Post
    voor film kan je ook een kijken op www.freestylephoto.biz. Zeer scherp ook door de lage dollar. Wij bestellen altijd met een paar personen film, zodat de verzendkosten ook laag uitvallen.
    ...
    Willie Jan: Vraagje: aangezien ik een Pola 55 fanaat ben en idd. freestyle zeer scherpe prijzen heeft enkele vragen:
    Hoe zit het met de invoertax ?
    Is er kans op beschadiging door X-stralen ?

dank, groetjes, Marc
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin