Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,729   Posts: 1,515,250   Online: 798

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Gelukkig zit ik hier in een gebied waar de waterkwaliteit super is en geen directe aanleiding heb om me hierover zorgen te maken. Desondanks kook ik altijd een voorraadje water, ca. 3 minuten, en filter het daarna als extra zekerheidje. Dit water gebruik ik dan voor het aanmaken van de stock-oplossingen. Reden daarvoor is dat deze vaak wat langer staan voordat ik ze gebruikt heb. Een echte chemicus zal dit wellicht onzin vinden maar het geeft me wel een "lekker" gevoel.
    harry

Release, the best you can do...

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Hier in omgeving Eindhoven komt er spa blauw uit de leiding, dus weinig problemen. Voor aanmaak van chemie zoals cyano of mijn eigen pyro ontwikkelaar gebruik ik altijd demi water om te voorkomen dat e.e.a. gaat reageren.

Shooter
    35mm
    Laast heb ik Xtol aangemaakt met gekookt demi water. Ben benieuwd of ik daarmee de houdbaarheid kan verlengen.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin