Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,950   Posts: 1,585,954   Online: 955

Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 31 to 37 of 37

Shooter
    Medium Format
    Het is mogelijk in de VS te kopen via een virtueel adres.
    er is daar een bedrijf voor waarschijnlijk meerdere
    dit is volkomen legaal

je betaald rrn vast bedrag voor het adres
    Als je koopt wordt dit door de leverancier naar dit adres gestuurd
    deze pakken het om in andere verpakking en vermelden de vervangswaarde op de formulieren
    je betaald dan niet of weinig invoerrechten
    je kan met meerdere mensen een addres aanmaken.
    zie bv : http://usamail1.com/index.php?ref=20...jefacmqqtlv703

ik heb er geen ervaring mee het was te horen op radio 1 van de week.

groetjes

ruud.

Marco B's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    169
    [QUOTE=Ruud;571388]Het is mogelijk in de VS te kopen via een virtueel adres.
    QUOTE]

Nog even en we horen: "Beam it over, Scotty!" en ook het pakketje film gaat "virtueel" over de oceaan

Shooter
    4x5 Format

DOKA WINKEL

Ik heb in november bij "DE DOKAWINKEL" fp4 4x5 besteld was iets van 22 euro per doos je van 25 sheets, en volgens mij bij grotere aantallen nog wat goed koper.

Marco B's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    169
    Quote Originally Posted by Andre2 View Post
    Ik heb in november bij "DE DOKAWINKEL" fp4 4x5 besteld was iets van 22 euro per doos je van 25 sheets, en volgens mij bij grotere aantallen nog wat goed koper.
    He, geweldig, deze zaak kende ik nog niet. Blijkt toch nog weer wat meer overeind te staan dan je zo denkt, en mogelijkheid om via internet te bestellen, niet al te gek...

En dat Kentmere warmtoon bariet papier dat ze hebben, is aanzienlijk goedkoper dan het laatste pak Ilford dat ik kocht, volgende keer maar eens proberen...

http://www.dedokawinkel.nl/

dirkv's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Bij www.efke.nl hebben ze helaas geen FP4+ variant in 4x5 maar wel een andere 4x5 film. De Adox CHS 100 Art kost 27,50 per 50 stuks, niet echt veel lijkt mij.

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Quote Originally Posted by Andre2 View Post
    Dat meen je niet.

Ik ben klant bij de dokawinkel, inderdaad goede prijzen en behoorlijke kortingen bij afname van meer stuks. Daar ze in het verleden geen vlakfilm in het assortiment hadden heb ik nooit meer verder gekeken..

Ik ga ze eens mailen.
    Last edited by Willie Jan; 01-13-2008 at 02:09 PM. Click to view previous post history.

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Quote Originally Posted by dirkv View Post
    Bij www.efke.nl hebben ze helaas geen FP4+ variant in 4x5 maar wel een andere 4x5 film. De Adox CHS 100 Art kost 27,50 per 50 stuks, niet echt veel lijkt mij.
    Ik heb slechte ervaringen gehad met die efke film. heb zelfs een serie gehad met een effectieve gevoeligheid van 25 asa ipv 100. Daarnaast wel eens emulsie fouten gezien. Om mee te oefenen prima spul, maar daarna ben ik overgestapt op ilford fp4+.

Page 4 of 4 FirstFirst 1234

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin