Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,721   Posts: 1,514,929   Online: 1076

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Vergeet ook niet je schoenmerk, T-shirt en hoelaat je de versnaperingen neemt te vermelden anders heb je er weer een probleem erbij...
    Je had er toch al zoveel...
    harry

Release, the best you can do...

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format

Moeders voor Moeders

Quote Originally Posted by hka View Post
    Inderdaad catechien is een stofje dat je afzeikt...
    Als we dan toch in de flauwe modus zitten: In analogie met 'Moeders voor Moeders', waarbij urine van zwangeren wordt ingezameld om vrouwen zwanger te maken, starten we gewoon 'Fotografen voor Fotografen', om ons aan Catechine te helpen... Je hoeft je plas niet meer op te houden!
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    4x5 Format
    Zou je het terug kunnen zien in je prints? Ik noteer altijd alle omgevingsvariablen van mijn print, zoals objectief, diafragma, papier, ontwikkelaar, etc. maar ook de muziek die ik draaide. Ik weet zeker dat dit invloed op mij en dus mijn prints heeft. Mozart is heel andere print dan Metallica, Strauss weer anders dan Sepultura. Dus ik moet nu percentage alcohol en rijpingstijd er bij schrijven. Wie weet...[/QUOTE]

We hebben nog geen antwoord op jouw vraag of je het effect van alcohol nu wel of niet in je prints terugziet.
    Ik kan hier misschien behulpzaam zijn. Enige jaren terug is mij een glas (jonge) jenever in het ontwikkelbad gevallen. Ik denk; het was Bokma. Ik moet zeggen dat ik geen invloed heb kunnen vaststellen op de kwaliteit van de prints. Desalniettemin, heb ik daarna geen dranken meer in de doka toegelaten. Je ziet die glazen niet zo goed in het donker staan.
    Ik ben benieuwd naar de muziekinvloed.
    Wat denk je er van wanneer je op een kroegmeeting een serie 'Mozart' en een serie 'Strauss' laat zien.

Jed

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin