Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,231   Posts: 1,532,868   Online: 1029

Page 3 of 13 FirstFirst 123456789 ... LastLast
Results 21 to 30 of 123

Shooter
    4x5 Format
    Kentmere of Forte papier,

Hoi Ruud,

Wat betreft Forte is dat niet meer te koop de fabriek is terziele (ik was destijds de NL importeur). Wat betreft Kentmere kan je bij verschillende adressen terecht kijk even op onze website www.kentmerebenelux.nl
    Binnenkort wordt er een nieuwe online website gelanceerd waar alle kentmere papieren, chemie, films etc. te koop zijn, We zullen daar melding van maken wanneer dat zover is.

groet,

René de Caluwé
    Kentmere benelux

hadeer's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    16

Papier etc per internet

Ik heb goede ervaringen met het Zwols Fotohuis, daar kun je ook nog in een winkel terecht. (het internetfiliaal is Wolt). Hebben tijd om vragen te beantwoorden en hebben ook nog verstand van zaken. Verder FotoImpex in Duitsland. Monochrom is degelijk, maar duur.
    Hans
    Have you seen the light..?

Shooter
    35mm
    Hoi,

Sorry dat ik een oud topic de lucht inhaal, maar aangezien het hier bij mij ook om de
    Dokawinkel gaat, wou ik geen nieuwe topic aanmaken.

Het volgende is bij mij het geval: Ik een aantal kleinebeeld negatieven bestelt op 14
    Oktober 2008. Echter, heb ik tot op 't moment niets geleverd gekregen. De eerste
    keer na 14 dagen maar eens gebeld. De beste man: "De 100 ISO is niet op voorraad".
    Goed, daar kan ik nog inkomen. Na 'k weet niet hoelang nog niets geleverd. Ik iedere
    keer proberen te bellen, maar geen gehoor. Na een lange tijd kreeg ik hem toch aan
    de lijn: "Meneer, als ik meer weet bel ik binnen een dag terug". Hij moet nu na onge-
    veer 2 weken nog terug bellen... Ik krijg nu ook geen verbinding meer.

Nu gaat het helemaal niet om een groot bedrag, maar betaalt is betaalt. Hij heeft ge-
    woon voor de juiste levering te zorgen. Ik heb net het idee, dat het daar een hele op-
    lichters zooitje is...

groetjes Benny

Shooter
    4x5 Format
    In het draadje over amaloco zijn er toch mensen die tevreden zijn omdat de dokawinkel zo lekker goedkoop is. Zelf schaar ik het onder het zelfde hoofdstuk als een ijslandse bank die hoge rentes belooft op internet. Op het net kan iedereen van alles beloven

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Ik zeg niets...
    harry

Release, the best you can do...

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Wat je moet doen is de winkel in boxtel bellen (is zijn vrouw).

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    WJ,
    Ik ben bang dat je het niet begrijpt...
    Zij zijn afhankelijk van haar/hun kopers (lees klanten) dus als er actie moet komen op een niet te leveren artikel ligt dat bij de winkel en niet andersom. Want zoals je nu leest in deze thread houdt iedereen (behalve jij dan) deze winkel voor gezien.
    Onbetrouwbaar is hiervoor de enige kwalificatie...
    harry

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Maakt mij niet uit wat jullie doen.
    Ik heb goede ervaringen, maar ik gebruik misschien ook zaken die nog gangbaar zijn zoals chemie en kentmere papier.

Ik geef hem alleen de raad om zijn vrouw te bellen in de winkel of om het geld retour te laten storten.
    Harry,
    Denk jij dat dit de enige winkel is waar deze problemen voorkomen?
    Het is tegenwoordig mode dat je zelf achter je spullen aan moet.

Bij konijnenberg zit ik ook al 2 maanden te wachten op een handleiding die op de site als NL is gekenmerkt, krijg je een duitstalige. Vraag ik een NL, moeten ze die bestellen. Wacht ik nu al 2 maanden op....

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Beide bedrijven willen graag de goedkoopste zijn en beiden zijn bij mij uit beeld.
    Wel goedkoop maar al te veel service moet je er niet verwachten. Alleen maar narigheid want voor zo'n kleuine marge spannen ze zich niet erg in.
    Een website maken met alle leverbare spullen (let op! leverbare) is niet moeilijk. Daar een goedkoop prijskaartje aanhangen evenmin. Échter leveren voor die prijs of op juiste manier informeren of het gewenst product op voorraad is voordat je je geld afstort is behoort hier volgens mij ook bij.

Wederom komt dan bij mij het gezegde op: goedkoop is duurkoop.
    Eens maar nooooit meeeer...
    harry

Shooter
    Large Format
    Ik heb een aantal maanden geleden wat z/w films bij de Dokawinkel besteld en de bestelling lag enkele dagen later klaar in Boxtel, conform afspraak, alwaar ik de films vervolgens heb opgehaald. Dit was mijn enige ervaring met de Dokawinkel en ik heb dan ook niets te klagen.

Sinds kort bestel ik al mijn films bij http://www.fujilab.co.uk/catalog/. Zeker nu de Britse pond lekker laag staat zijn de films daar heel betaalbaar. Portokosten bedragen ongeveer 5 pond (uiteraard afhankelijk van de bestelling neem ik aan maar tot nu toe heb ik 1x 4 propacks en 1x 5 propacks met 120 spoel films besteld). Bijna alles is direct op voorraad en dan wordt het binnen enkele dagen bezorgd.

Page 3 of 13 FirstFirst 123456789 ... LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin