Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,727   Posts: 1,515,212   Online: 957

Page 4 of 13 FirstFirst 12345678910 ... LastLast
Results 31 to 40 of 123
    fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Dit lijken me heel goede prijzen!

De link is een mooi nieuwjaarscadeau...
    Waarvoor dank!

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Quote Originally Posted by Frank Bunnik View Post
    Ik heb een aantal maanden geleden wat z/w films bij de Dokawinkel besteld en de bestelling lag enkele dagen later klaar in Boxtel, conform afspraak, alwaar ik de films vervolgens heb opgehaald. Dit was mijn enige ervaring met de Dokawinkel en ik heb dan ook niets te klagen.

Sinds kort bestel ik al mijn films bij http://www.fujilab.co.uk/catalog/. Zeker nu de Britse pond lekker laag staat zijn de films daar heel betaalbaar. Portokosten bedragen ongeveer 5 pond (uiteraard afhankelijk van de bestelling neem ik aan maar tot nu toe heb ik 1x 4 propacks en 1x 5 propacks met 120 spoel films besteld). Bijna alles is direct op voorraad en dan wordt het binnen enkele dagen bezorgd.
    Ik heb deze club vorige week ook gevonden.
    1.66 (pond) voor een 120 spoel acros film. Met de huidige koers is dit ongeveer 1.67 euro. En inderdaad hele lage verzendkosten.
    En ben nu met ze aan het mailen of ze geen 4x5 acros kunnen leveren....
    Misschien als er meer personen interesse hebben in deze film en dit kenbaar maken dat ze dit opnemen in het assortiment.

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Ze leveren Acros 4x5, maar alleen in quickloads. Dat is weliswaar practisch als je al de goede houder hebt. Maar het is veel duurder dan losse film.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    ik heb net bij fujilab en bestelling gedaan voor acros 120 spoel voor 1.44 (pond) pst.
    verzendkosten 11.49 pond. Mijn diepvries gaat vol...

Shooter
    4x5 Format
    Beste Willie Jan,
    2 maanden op een nederlandse gebruiksaanwijzing zitten te wachten ? Die haal je toch van het internet of vraag je aan de nederlandse importeur ?
    Foto Konijnenberg is goed voor wat ze op de plank hebben liggen en dan zijn ze goedkoop, maar vraag niet veel meer aan ze.

Toen ik bij B+H (NY) een kamera bestelde had ik de nederlandse gebruiksaanwijzing al in huis.
    Meegeleverd werd: engels, frans en spaans....... (de laatste 2 zijn de prullenmand in gegaan)

Wellicht een aardig adres voor films: Beeldgebouw in Rotterdam. Dat was vroeger Capi Lux Vak, of ze chemie hebben weet ik niet, vragen.

Groetjes,
    Peter Morisson, Den Haag, NL en Goiânia, Brazilië

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Quote Originally Posted by archphoto View Post
    Beste Willie Jan,
    2 maanden op een nederlandse gebruiksaanwijzing zitten te wachten ? Die haal je toch van het internet of vraag je aan de nederlandse importeur ?
    Foto Konijnenberg is goed voor wat ze op de plank hebben liggen en dan zijn ze goedkoop, maar vraag niet veel meer aan ze.
    Het is een principe kwestie.
    als er staat incl. NL handleiding dan wens ik geen duitse te ontvangen.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Willie Jan View Post
    Het is een principe kwestie.
    als er staat incl. NL handleiding dan wens ik geen duitse te ontvangen.
    Wat er volgens mij op duidt dat het een grijsimport is..
    Dus ook geen NL garantie...
    Heb begrepen dat sommige importeurs naar niet zo happig op zijn en deze "klanten" flink laten betalen mochten ze om garantie komen. Coulance is er al helemaal niet bij. Met andere woorden Foto K is hierbij een dozenschuiver.
    harry

Release, the best you can do...

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by hka View Post
    Met andere woorden Foto K is hierbij een dozenschuiver.
    Natuurlijk zijn Konijnenberg en Kamera Expres niets anders dan dozenschuivers. Je bent naief als je iets anders verwacht bij zulke prijzen.
    Last edited by argentic; 01-04-2009 at 05:16 AM. Click to view previous post history.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    Quote Originally Posted by argentic View Post
    Natuurlijk zijn Konijnenberg en Kamera Expres niets anders dan dozenschuivers. Je bent naief als je iets anders verwacht bij zulke prijzen.
    Er valt in die tak ook niet veel meer te doen dan dozen schuiven. Rijk worden van de verkoop van Flashcards lijkt me lastig.......

Jaap Jan

Page 4 of 13 FirstFirst 12345678910 ... LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin