Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,846   Posts: 1,582,714   Online: 927

Page 6 of 13 FirstFirst 123456789101112 ... LastLast
Results 51 to 60 of 123

Shooter
    35mm RF
    Vergelijkbare ervaringen als de topic poster, bestel nu alles via fotoimpex.de

Shooter
    Medium Format
    bij deze mijn eerste post op dit forum, jammer genoeg is het een zeik-bericht...

afgelopen 1 april heb ik een bestelling geplaatst bij Dokawinkel.nl, maar steeds geen pakketje of een email. na een paar keer mailen en bellen eindelijk contact. volgens de beste man waren er twee producten niet op voorraad, maar die zouden de volgende dag binnenkomen. zo niet, zou het pakket gelijk verstuurd worden en de resterende spullen wanneer ze er zijn.

inmiddels is het drie weken geleden en nog steeds geen pakketje. zojuist eindelijk contact gehad: de bestelling wordt overmorgen bezorgd, maar het is niet compleet. hij weet niet precies wat er niet op voorraad is, en ook niet wanneer het er wel is.

de bestelling is nog niet bezorgd, maar het is voor mij ook gelijk de laatste keer !

Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by elektrovolt View Post
    bij deze mijn eerste post op dit forum, jammer genoeg is het een zeik-bericht...

afgelopen 1 april heb ik een bestelling geplaatst bij Dokawinkel.nl, maar steeds geen pakketje of een email. na een paar keer mailen en bellen eindelijk contact. volgens de beste man waren er twee producten niet op voorraad, maar die zouden de volgende dag binnenkomen. zo niet, zou het pakket gelijk verstuurd worden en de resterende spullen wanneer ze er zijn.

inmiddels is het drie weken geleden en nog steeds geen pakketje. zojuist eindelijk contact gehad: de bestelling wordt overmorgen bezorgd, maar het is niet compleet. hij weet niet precies wat er niet op voorraad is, en ook niet wanneer het er wel is.

de bestelling is nog niet bezorgd, maar het is voor mij ook gelijk de laatste keer !
    Geen goed begin lijkt me. Jammer dat er weer iemand bij de neus is genomen.
    Misschien heb je iets aan het volgende adres en anders toch maar in Berlijn bestellen.

Shooter
    Medium Format
    update: alles is op voorraad en is vandaag verstuurd, overmorgen moet ik het in huis hebben. fijn als ik het dan inderdaad in huis heb, maar om bijna een maand te moeten wachten is belachelijk.
    bedankt voor de links, staan inmiddels in mijn fotospul bookmarks

Jimi

Shooter
    35mm
    Jimi, heb jij je spullen al, ik nog niet namelijk, wacht al bijna 2 maanden!
    Groet,
    Storm

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    volgens mij hebben nog weinig nederlandse foto bedrijven zaken op voorraad. Bij de fotofilmfabriek moest ik ook bijna 4 weken wachten op mijn spullen. Ik ben bang dat het komt door de marginale afname.

Als ik bij freestylephoto bestel, wordt het de dag erop verstuurd. wat er niet is wordt op de site vermeld en met de vermoedelijke datum dat het binnenkomt.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Als ik bij freestylephoto bestel, wordt het de dag erop verstuurd. wat er niet is wordt op de site vermeld en met de vermoedelijke datum dat het binnenkomt.
    Dat is nou precies het punt waar het om draait.
    Geef duidelijkheid en laat klanten niet in het ongewisse.
    Dat leidt onherroepelijk tot een gewisse "dood"...
    harry

Release, the best you can do...

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by hka View Post
    Dat leidt onherroepelijk tot een gewisse "dood"...
    Wat mij opvalt is dat zich op dit forum een heleboel mensen melden die zeggen dat ze onlangs hebben besteld, maar bij de neus zijn genomen. Die gewenste of gewisse dood laat dus op zich wachten, als er steeds weer mensen zijn die er in trappen, en zolang er mensen zijn die geen vooronderzoek doen naar de betrouwbaarheid van een leverancier...
    Het wachten is op een betrouwbare partner, met het concept van de dokawinkel. Er melden hier steeds weer mensen die zaken deden met de dokawinkel, dus de vraag en dus de markt is er.
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    De club heeft wel een sterke domeinnaam weten te bemachtigen.
    Wellicht worden daardoor nog steeds mensen aangetrokken...
    @Harry,
    Zijn de verzendkosten bij freestyle een beetje te doen?

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Je kan de verzendkosten opvragen als je je winkelwagen gevuld hebt.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin