Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,921   Posts: 1,584,898   Online: 1133

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 23 of 23

Thread: D76 versies

Shooter
    4x5 Format
    Zo heb ik op de eerste "gary-sessie' vastgesteld dat er belangstelling bestaat voor de praktijk van het belichten ( het bepalen van de belichtingstijd en het idee dat er achter schuil gaat).
    Wat mij betreft begint contrastbeheersing met de belichting. Maar 't begint natuurlijk met de gebruikte film. Kleurdia ga je natuurlijk heel anders belichten dan zw of kleurnegatief.

Maar zo kun je op de contrastbeheersing ook een volgende keer doorgaan, want je moet niet denken alles van A tot Z na een keer gesneden koek is. Het probleem is dan alleen dat mensen die er de eerste maal niet bij waren de zaak niet kunnen volgen.
    Het doel is niet overdracht maar uitwisseling, ofwel dialoog. We kunnen het allemaal wel eens niet volgen, maar zolang er een wederzijds gesprek is geeft dat ook niet.

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Jed Freudenthal View Post
    Dus: een japanse naam, woonachtig in de USA, en hij schrijft nederlands.
    Voorts houdt hij van Nederlandse chocolade en tulpenbloem.

Nochtans, hoewel ik de Britse mensen, Nederlands niet wil verrukken is een heel moeilijke taal.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Voorts houdt hij van Nederlandse chocolade en tulpenbloem.
    Hoe staat het het met je Nederlandse klompen? Die mis ik nog in het rijtje.
    harry

Release, the best you can do...

Page 3 of 3 FirstFirst 123

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin