Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,707   Posts: 1,548,509   Online: 887

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13
    Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Barietpapier achteraf tonen

Is het mogelijk om afdrukken op bariet achteraf te tonen? Bijvoorbeeld na een jaar.

kraker's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    13
    Disclaimer: ik heb er geen ervaring mee, maar common sense: ja, natuurlijk kan dat. Al kan het wel zijn dat je er bij het afdrukken al rekening mee had moeten houden dat je ooit zou gaan tonen, omdat bij tonen de densiteit kan (misschien zelfs *zal*?) veranderen. Zo kan het zijn dat je je afdruk eigenlijk iets te licht of donker zou moeten afdrukken als je weet dat je 'm nog gaat tonen.

Maar goed, eh, ik praat niet uit ervaring, alleen uit "wat ik er over gelezen heb"... Dus ik hou deze draad in de gaten!

shuttr.net
    -- A sinister little midget with a bucket and a mop / Where the blood goes down the drain --

Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Dank je. Ik stel deze vraag omdat ik met bariet wil starten maar nog niet met tonen. Tot voor kort dacht ik dat je bariet altijd moest tonen en daarom heb ik nog nooit een poging gewaagd.

Marco B's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    169