Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,848   Posts: 1,582,810   Online: 882

Results 1 to 6 of 6
    Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Moersch eko ontwikkelaar

Heeft er iemand ervaringen met de eco papierontwikkelaar van Moersch?

Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Helemaal niemand?

jelke's Avatar
    ja, ikke...

sinds kort gebruik ik deze ontwikkelaar, wat mij opvalt is dat ik de schaduwpartijen en middentonen van de foto beter doortekend zijn dan met amaloco en dat het beeld langzamer wordt opgebouwd

ik gebruik een verdunning van 1+14 en 3 minuten ontwikkeltijd, in de productomschrijving op de moersch site staat

ECO 4812 echt "Hürther Wasser", mein bester Positiventwickler und damit wahrscheinlich der beste Entwickler der Welt

nu amaloco gestopt is wordt eko mijn standaardontwikkelaar

Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by jelke View Post
    ja, ikke...

sinds kort gebruik ik deze ontwikkelaar, wat mij opvalt is dat ik de schaduwpartijen en middentonen van de foto beter doortekend zijn dan met amaloco en dat het beeld langzamer wordt opgebouwd

ik gebruik een verdunning van 1+14 en 3 minuten ontwikkeltijd, in de productomschrijving op de moersch site staat

ECO 4812 echt "Hürther Wasser", mein bester Positiventwickler und damit wahrscheinlich der beste Entwickler der Welt

nu amaloco gestopt is wordt eko mijn standaardontwikkelaar
    Hallo Jelke,

Dank je voor de info. Ik wil de ontwikkelaar gaan gebruiken i.c.m. ADOX Fine Print Nuance. Dit papier moet je sowieso al langer ontwikkelen omdat er meer zilver in schijnt te zitten.

jelke's Avatar
    Quote Originally Posted by Robbedoes View Post
    Hallo Jelke,

Dank je voor de info. Ik wil de ontwikkelaar gaan gebruiken i.c.m. ADOX Fine Print Nuance. Dit papier moet je sowieso al langer ontwikkelen omdat er meer zilver in schijnt te zitten.
    ben erg benieuwd naar je ervaringen met het adox nuance papier, ik overweeg zelf ook om eens met dit papier te gaan werken

Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by jelke View Post
    ben erg benieuwd naar je ervaringen met het adox nuance papier, ik overweeg zelf ook om eens met dit papier te gaan werken
    Ik ook. Maar eerst nog een goede fixeer :-)

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin