Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,572   Posts: 1,545,648   Online: 991

Results 1 to 2 of 2

Shooter
    4x5 Format

DOKAWINKEL BOYCOTTEN DIE HANDEL

L.S.,
    Het is al eens eerder gezegd, de dokawinkel is een bedrijf welke niet te vertrouwen is. Na een aantal aanmaningen via een Incassobur,o 3 in totaal, wil mijnheer nog steeds niet betalen. Het gaat gelukkig om een relatief laag bedrag. Enige rest mij nog om een rechtzaak te beginnen, maar ik zie daar vanaf omdat ik bang ben dat hij alsnog niet betaald en ik dan voor de kosten moet opdraaien. Mijn advies NOOIT MEER IETS KOPEN DAAR.
    groet,

René de Caluwé
    Kentmere Kenelux
    Last edited by argentic; 12-13-2009 at 05:20 AM. Click to view previous post history.

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Deurwaarder of incassobureau inschakelen. Wedden dat hij dan wel betaalt?

Een deurwaarder is goedkoper dan je denkt. Hier krijg je een idee van de tarieven. En uiteindelijk betaalt de wanbetaler de deurwaarderskosten.
    Last edited by argentic; 12-13-2009 at 05:33 AM. Click to view previous post history.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin