Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,332   Posts: 1,537,364   Online: 1110

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13
    sandermarijn's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    11
    Japanners zijn toch enorm slimme mensen dat ze zulke tekens kunnen begrijpen. Voor wat het waard is,

富士フイルム(FUJIFILM) ネオパン 400 PRESTO 120 12枚撮 FUJIFILM (FUJIFILM) Neo Pan 400 PRESTO 120 12 Aerial photos

is nog gewoon leverbaar.

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Marc Leest View Post
    Ok. Ik zal binnenkort eens gaan kijken bij Yodabashi. Maar ik word er moedeloos van. Ik heb geen zin meer om nog eens een film en/of papier te gaan testen.
    Over en almost out.
    Ik weet niet hoevele versies er niet van de Tri-X 400 geweest zijn. Het was steeds weer testen en nog eens testen.
    Nog langer terug, in de tijd dat er geen kwaliteitsborging was, hoefde je niet te testren. Niets was constant, gewoon prijsschieten.
    Ik sla een voorraad in van een bepaald emulsienummer en ga dat testen. De voorraad gaat vervolgens in de diepvries.

Jed

maarten m's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    net de laatste 5 rolletjes TXP 320 220-film opgehaald in de fotoshop

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin