Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,219   Posts: 1,532,245   Online: 806

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13

Shooter
    Medium Format
    Images
    8
    Quote Originally Posted by juw
    I heb nu genoeg adressen om in ieder geval de film te kunnen bestellen (Ik had nog de stille hoop op een supermarktketen of een fotograaf op de hoek, maar die tijden zijn voorbij ;-) )
    Nou, tot mijn verbazing heeft de Mediamarkt in Groningen kleinbeeld HP+ en FP+ voor €3,99 per stuk. Misschien enkele dubbeltjes duurder dan bij de bovenstaande adressen, maar in mijn geval wel bij een 'keten' om de hoek!

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    juw,

bij camex kan je nog korting krijgen als je lid bent van een fotoclub of een kvk nummer hebt. Scheelt enorm!
    Met deze korting is het bijna niet mogelijk om ergens anders goedkoper aan spullen te komen.

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    Hallo allemaal,
    Ik koop mijn Scala dia-rollen bij s-Color via hun website, ik geloof www.scolor.nl, en zij hebben ook heel veel andere films, papier, ontwikkelaar enz.
    Alle zaken die in Nederland moeilijk te krijgen zijn bestel ik bij Firstcall Photographic in Engeland. Prima service, maar je krijgt dan natuurlijk wel extra verzendkosten.
    Er is nog best veel te koop, je moet alleen weten waar...

Groetjes, Anne Marieke

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin