Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,988   Posts: 1,524,057   Online: 996

Results 1 to 7 of 7

Thread: papier

Shooter
    Medium Format
    Images
    1

papier

Wat vinden jullie van de geweldige opslag van het ilfort Fb papier, bij mijn vaste leverancier in Antwerpen , Grobet, kost nu een pak bariet 30x40, 50stuks al 122 euro. Dit papier is de laatste tijd bijna 40 procent gestegen.
    Wie kan me een ander soort bariet papier aanraden, iemandt ervaring met het oriental bariet, vroeger werd er gezechjt dat het duur was, maar nu is ilfort even duur.
    Dus alle voorstellen zijn goed.

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Quote Originally Posted by van eynde ludo View Post
    Wat vinden jullie van de geweldige opslag van het ilfort Fb papier, bij mijn vaste leverancier in Antwerpen , Grobet, kost nu een pak bariet 30x40, 50stuks al 122 euro. Dit papier is de laatste tijd bijna 40 procent gestegen.
    Wie kan me een ander soort bariet papier aanraden, iemandt ervaring met het oriental bariet, vroeger werd er gezechjt dat het duur was, maar nu is ilfort even duur.
    Dus alle voorstellen zijn goed.
    Hey Ludo,

Ik ben (al geruime tijd, na het verdwijnen van forte WT)overgestapt op Adox Fineprint Variotone,
    het IS wat mij betreft het beste alround bariet papier op de markt en de helft goedkoper dan Ilford.
    gr. Marc

NB. Het is een neutraal/warm emulsie op schitterend wit papier (Oriental was eerder volledig neutraal tot koel)
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

Shooter
    Medium Format
    Images
    1
    Marc, kan ik de tint die je bedoeld vergelijken met de foto die je tentoon gesteld heb op de close-up tentoonstelling.
    heb er wel prachtige werken gezien, vond het spijtig dat er geen oude technieken te zien waren.
    Ludo.

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Marc, kan ik de tint die je bedoeld vergelijken met de foto die je tentoon gesteld heb op de close-up tentoonstelling.
    heb er wel prachtige werken gezien, vond het spijtig dat er geen oude technieken te zien waren.
    Ludo.

Mijn werk is met dit papier afgedrukt. Er waren wel degelijk oude technieken (gomdrukken en zoutdrukken )
    Randy Pausch

Shooter
    Medium Format
    Images
    1
    Was een er van een groot portret.Nu begin ik na te denken omdat het niet vermeld was bij de foto's.
    Soory.

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Was een er van een groot portret.Nu begin ik na te denken omdat het niet vermeld was bij de foto's.
    Soory.
    De foto's met de tatouages waren gomdrukken.
    Randy Pausch

Shooter
    4x5 Format
    Hallo Ludo,
    Probeer eens kentmere papier, het is mooi en dezelfde kwaliteit als Ilford (het komt uitdezelfde fabriek) en in prijs veel goedkoper.
    René de Caluwé

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin