Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,774   Posts: 1,516,627   Online: 1091

Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 31 to 32 of 32
    Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    De schutbladen is niet zo'n probleem. ik mik ze op de grond om te voorkomen dat ze in de weg liggen en als het licht aangaat even papier sprokkelen.

Een tijdje terug kocht ik fp4+ voor 21 euro, opeens waren ze 34 euro voor hetzelfde doosje. Fuji acros is ook een mooie film, maar ook prijzig. Ik zit nu te wachten op de adox pan 100 (agfa) film die in het najaar moet uitkomen om te testen. De 400 zou volgende maand op de markt moeten komen.

Marco B's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    169
    Quote Originally Posted by Willie Jan View Post
    De schutbladen is niet zo'n probleem. ik mik ze op de grond om te voorkomen dat ze in de weg liggen en als het licht aangaat even papier sprokkelen.

Een tijdje terug kocht ik fp4+ voor 21 euro, opeens waren ze 34 euro voor hetzelfde doosje. Fuji acros is ook een mooie film, maar ook prijzig. Ik zit nu te wachten op de adox pan 100 (agfa) film die in het najaar moet uitkomen om te testen. De 400 zou volgende maand op de markt moeten komen.
    Ja, helaas zijn veel filmprijzen schrikbarend gestegen in de laatste 2 jaar. Ik heb laatst nog eens door mijn administratie zitten snuffelen en kwam op een vergelijkbare +/-40% prijsstijging uit voor een pakje Ilford 4x5 25 sheets: 20 naar >35 euro in de afgelopen 2 jaar.
    My website

"The nineteenth century began by believing that what was reasonable was true, and it wound up by believing that what it saw a photograph of, was true." - William M. Ivins Jr.

"I don't know, maybe we should disinvent color, and we could just shoot Black & White." - David Burnett in 1978

"Analog is chemistry + physics, digital is physics + math, which ones did you like most?"

Page 4 of 4 FirstFirst 1234

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin