Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,967   Posts: 1,523,371   Online: 1195

Results 1 to 8 of 8

Thread: doka materiaal

Shooter
    35mm

doka materiaal

Ik ben Cynthia, student aan de hogeschool Sint Lukas te Brussel. Ik zit momenteel in mijn eerste academie jaar fotografie.
    Het eerste jaar is volledig analoog en er wordt ook verwacht dat we al het materiaal zelf aankopen.
    Maar door de scheiding van mijn ouders hebben we vaak te maken met financiele onzekerheid.
    Mocht u mij een handje kunnen helpen met materiaal zou dat als een geschenk uit de hemel zijn.
    Met Vriendelijke Groeten
    Van Tielen Cynthia

Marco B's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    169
    Quote Originally Posted by CynthiaVT View Post
    Ik ben Cynthia, student aan de hogeschool Sint Lukas te Brussel. Ik zit momenteel in mijn eerste academie jaar fotografie.
    Het eerste jaar is volledig analoog en er wordt ook verwacht dat we al het materiaal zelf aankopen.
    Ik val van mijn stoel. Dat is wel het laatste wat ik in deze tijd verwachtte te horen...

Overigens wel positief

Kan je helaas niet persoonlijk helpen, maar met een beetje rondzoeken op sites als Marktplaats of het Belgische equivalent daarvan, denk ik dat je voor een klein bedrag een simpele doka in elkaar kunt draaien (of hebben ze die nog wel op de hogeschool ?). Misschien dat nog een paar van je landgenoten hier op APUG je een handje kunnen toesteken.

Als het meer om de film en papier gaat, is misschien nog oude over-datum voorraad ergens achterover te drukken. Voor ZW werk minder een probleem dan voor kleur.
    My website

"The nineteenth century began by believing that what was reasonable was true, and it wound up by believing that what it saw a photograph of, was true." - William M. Ivins Jr.