Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,678   Posts: 1,482,120   Online: 965

Results 1 to 5 of 5
    chrismoret's Avatar
    Shooter
    35mm RF

Macodirect.de een betrouwbaar adres?

Heeft iemand ervaringen met deze webwinkel. Groot assortiment, en lijkt up to date. De site ziet er in iedergeval erg goed uit.

http://www.macodirect.de/
    ....took the red pill, and just buckled up....

Chris

flickr&blog

Shooter
    4x5 Format
    Heb er enkele keren dingen besteld die ik hier niet kon krijgen. Vlotte service en goede leveringen.
    Last edited by argentic; 11-20-2010 at 05:06 PM. Click to view previous post history. Reason: Typefoutje

jelke's Avatar
    veel keuze, niet duur, perfecte service en spulletjes binnen een paar dagen in huis

kraker's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    13
    Heb een paar keer bij ze gekocht. Redelijk goede prijs, vlot geleverd. Min-punt, voor wie dat belangrijk vindt: als ik 10, 20, 30 dezelfde rolfilms koop, verwacht ik ze eigenlijk gewoon per 10 verpakt (af-fabriek), met in ieder geval per 10-pack dezelfde THT-datum en hetzelfde emulsienummer. Dat krijg ik bij fotomayr altijd wel, maar bij macodirect is me dat nog niet gelukt. Wat er toevallig op de plank ligt komt naar je toe.

Samengevat: ja, een betrouwbaar adres.

shuttr.net
    -- A sinister little midget with a bucket and a mop / Where the blood goes down the drain --

Shooter
    Medium Format
    Images
    1
    Heb er ook alleen maar goede woorden voor over , correcte manier van werken.
    Ludo.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin