Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,287   Posts: 1,535,324   Online: 870

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 24 of 24

Shooter
    35mm

doka

Doka is eindelijk klaar voor gebruik, duurde alvast allemaal langer dan ik gedacht
    had maar ik kan eindelijk gaan starten. Heb neiuw lampje gaan halen want dat
    was stuk en een doka klok die ik kan aansluiten op de vergroter zelf.

Ik hou jullie alvast op de hoogte, nogmaals allemaal bedankt voor de uitleg en de
    hulp die jullie hebben aangeboden.

Shooter
    35mm
    Beste sylvie ,

Mag ik u vragen waar deze cursus nog word gegeven ? Ik ben hier al een hele tijd naar op zoek . Ik hoop ik hoor iets van u , Mvg Jacques

Shooter
    4x5 Format
    Jacques

Laakdal en Venlo liggen behoorlijk ver uit elkaar. De vraag is hoever je berijd bent te reizen. Op het moment wordt er een cursus barietprinten gegeven in Rotterdam. Die is op vrijdag middagen. Als je berijd bent de immense afstand te af te leggen zo het wel te doen moeten zijn. Ook kan ik me voorstellen dat je iets net over de grens in Duitsland kunt vinden. Een andere mogelijkheid is te kijken of er een apuger berijd is je te helpen. Op het draadje http://www.apug.org/forums/forum68/8...lijkheden.html
    Maar daar zie ik ook flinke afstanden. En een echte cursus zal het niet zijn. Maar alle die zich daar hebben opgegeven kunnen je een behoorlijk eind op weg helpen.
    Printen is net als leren fietsen. Theorie helpt niet, je moet het doen.

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by nikon F4 View Post
    Beste sylvie ,

Mag ik u vragen waar deze cursus nog word gegeven ? Ik ben hier al een hele tijd naar op zoek . Ik hoop ik hoor iets van u , Mvg Jacques
    Er worden cursussen zwart-wit fotografie in Turnhout en in Deurne gegeven.
    Als de programmas, die ze geven je wat lijken en de afstand geen probleem is, kun je daar terecht. Bij andere Apuggers kun je terecht wat het dokawerk betreft.

Jed

Page 3 of 3 FirstFirst 123

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin