Switch to English Language Passer en langue franÁaise Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,687   Posts: 1,482,343   Online: 885

Results 1 to 5 of 5
    MrclSchprs's Avatar
    Shooter
    Multi Format

ingrediŽnten fotochemie ... waar te koop?

Hallo,

In mijn zoektocht naar de ingrediŽnten voor 510-pyro ben ik erop gestuit dat phenidone moeilijk te krijgen is. De overige ingrediŽnten kan ik wel ergens vandaan plukken; phenidone wil vooralsnog niet lukken.

Misschien dat De Hekserij phenidone kan leveren. Daar wordt nu naar gekeken.

Maar nu vraag ik me af waar anderen die zelf hun fotochemie maken hun chemische spullen kopen. Ik weet van De Hekserij, Labstuff en Boom. Verder weet ik dat Silverprint (UK) een heel assortiment voert, maar zij versturen weer niet naar het buitenland.

Waar halen anderen hun chemische ingrediŽnten vandaan?

Groet, Marcel

Shooter
    Multi Format
    CG in Hamburg:

Fototechnik Suvatlar
    Simrockstr.178a
    D-22589 Hamburg

http://moersch-photochemie.de/moersc...lar%202011.pdf
    My favorite store: http://www.fotohuisrovo.nl

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by MrclSchprs View Post
    Hallo,

In mijn zoektocht naar de ingrediŽnten voor 510-pyro ben ik erop gestuit dat phenidone moeilijk te krijgen is. De overige ingrediŽnten kan ik wel ergens vandaan plukken; phenidone wil vooralsnog niet lukken.

Misschien dat De Hekserij phenidone kan leveren. Daar wordt nu naar gekeken.

Maar nu vraag ik me af waar anderen die zelf hun fotochemie maken hun chemische spullen kopen. Ik weet van De Hekserij, Labstuff en Boom. Verder weet ik dat Silverprint (UK) een heel assortiment voert, maar zij versturen weer niet naar het buitenland.

Waar halen anderen hun chemische ingrediŽnten vandaan?

Groet, Marcel
    Ik heb hier nog een kilo phenidone staan. Daar kun je wel wat van overnemen.

Het is tegenwoordig een probleeem met het transport van chemicalien over de grens heen. De pyrogallol betrek ik nu van de nederlandse tak van Fischer Scientific. Je moet dan wel ingeschreven staan bij de KvK om het geleverd te krijgen.

Jed

MrclSchprs's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Jed Freudenthal View Post
    ... Daar kun je wel wat van overnemen. ...
    Dank je voor het aanbod!

De Heksenrij is deze maand wegens verbouwing gesloten. Zodra zij weer open zijn en ik de overige ingrediŽnten in huis heb meld ik me voor 1,25 of 2.50 gram phenidone. Daar kan ik dan 500 of 1000 rolletjes mee ontwikkelen.

Groet, Marcel

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Je zegt zelf dat Phenidon moeilijk te krijgen is. Dan zou ik meteen gaan voor 50 gram
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  ó   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin