Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,694   Posts: 1,482,499   Online: 1035

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by frankgp
    Nu heb ik wel het volgende probleem, waar de chemie te verkrijgen, en vooral ook papier. Hier in de buurt zit naar mijn weten geen mogelijkheid meer om ook maar iets aan doka materiaal te krijgen, al helemaal niet voor kleur! (zelfs camex in eindhoven heeft niets behalve nog een pakketje amaloco monocolor)Frank
    Ik postorder alles in Duitsland ook Amaloco (RapidoColor RA-4) werkt lekker snel en goed. Wel de CPA op 37°C instellen en dan de aangegeven tijden aanhouden. Het papier is daar ook voorradig. Vandaag besteld overmorgen thuis bezorgd. Kijk op www.fotomayr.de.
    ...en de prijzen zijn goed zelfs beter en dat inclusief verzendkosten vanuit Duitsland behoorlijk goedkoper als bij Wolt. Ga het maar eens vergelijken en je valt van de stoel... Waren het niet de Zwolsche blauwvingers of was dat in Kampen...
    harry

Release, the best you can do...

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    Harry,

Zo evident is dat niet, je moet het toch van geval tot geval bekijken.....

Ilford Multigrade Bariet 30x40 50 vellen: bij Mayr 116,-- en bij Wolt 76,--

Dacht dat ik de laatste keer bij de lokale fotoboer ook zoiets van een euro of 75 betaald heb.

Je begrijpt hopelijk dat het mij niet specifiek om Mayr of Wolt gaat maar om het feit dat prijsvergelijken raadzaam blijft.

Huib

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Huib
    Je begrijpt hopelijk dat het mij niet specifiek om Mayr of Wolt gaat maar om het feit dat prijsvergelijken raadzaam blijft.

Huib
    Helemaal mee eens. Heb dat eerder eens uitgezocht en destijds was datgene wat ik nodig had daar voordeliger. Baryt van Ilford gebruik ik niet dus is me dat niet opgevallen.
    harry

Release, the best you can do...

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin