Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,228   Posts: 1,532,708   Online: 697

Results 1 to 4 of 4

Shooter
    Large Format

Fuji 160S bij Fujilab.co.uk

Had me enkele weken geleden bij deze internetwinkel van Fuji UK aangemeld en zat net even te kijken op de website.

Mijn favoriete film Fuji 160S kost normaliter bij kamera express 16,50 euro voor een pakje van 5 op 120 spoel. Bij Fuji.co.uk kost hetzelfde pakje 14,02 GBP. Geen winst op te behalen dus. Echter, een losse film kost er slechts 1,69 GBP. Maal 5 kom je bij lange na niet aan de 14,50 GBP dus hier is wel winst te behalen. Heb er zelf net maar meteen 20 besteld. Komt incl. porto op omgerekend slechts 40, 71 euro.

Enkele uren later heb ik een mailtje ontvangen dat de films zijn verzonden. Het lijkt me dus de normale prijs en geen foutje.

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
    www.fujilab.co.uk/catalog

Frank
    www.flickr.com/photos/asialover
    Last edited by Frank Bunnik; 11-10-2008 at 06:28 AM. Click to view previous post history.

Shooter
    Large Format
    Maandag besteld en verzonden, vandaag, donderdag al netjes bezorgd. Ze blijken zelfs goedkoper dan op de website staat want ze zijn ex-btw/VAT verzonden terwijl ik geen btw-nummer heb. En heel typisch, ik had 20 losse rolletjes besteld omdat flink goedkoper was dan 4 propacks van 5 stuks en wat komt er binnen? Inderdaad, 4 propacks van elk 5 stuks...

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Frank,
    bedankt voor de tip. Wat is de datum op deze verpakking?
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Large Format
    De datum is mei 2010. Echter, ik zag gisteren dat de losse rolletjes (120 spoel) niet meer op de site staan, alleen nog de propacks. Misschien was het een fout, dan vind ik het erg netjes dat ze het toch verzonden hebben. Of ze zijn op en komen tzt weer binnen.

T/m 30 november is de Velvia 50 in diverse formaten er in de aanbiedingen trouwens.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin