Switch to English Language Passer en langue franšaise Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,845   Posts: 1,582,703   Online: 1023

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 23 of 23
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Merlin
    Waarom is 'ie wit en niet rood of zwart?
    Als je het boek WBM gelezen hebt kun je het waarom begrijpen.
    harry

Release, the best you can do...

naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    Een vraagje:

Harry, als je de testprinter gebruikt, wordt de teststrook dan niet onscherp door de dikte van de grondplank van de testprinter?

Jaap Jan

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by naaldvoerder
    Een vraagje:

Harry, als je de testprinter gebruikt, wordt de teststrook dan niet onscherp door de dikte van de grondplank van de testprinter?

Jaap Jan
    Jaap Jan,
    De testprinter die ik gemaakt hebt heeft exact dezelfde hoogte als het vergrotingsraam waarin ik normaliter het papier doe. Ik schijf alleen de testprinter op de plaats van het vergrotingsraam. Dus alles blijft in focus. Afgezien dat het veel gehannes voorkomt om telkens weer scherp te moeten stellen is het ook precieser als je kleine subtiele belichtingsstapjes wilt maken. Dan kan opnieuw focussen toch tot nog de tijd be´nvloeden. Hopelijk heb je hier wat aan.
    harry

Release, the best you can do...

Page 3 of 3 FirstFirst 123

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  Ś   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin