Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,291   Posts: 1,535,431   Online: 817

Results 1 to 4 of 4

Thread: Vegaset 66/67?

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9

Vegaset 66/67?

Iemand enig idee waar ik vlot zo'n Vegaset voor een M670 BW kan vinden?
    Zoek ik dat tweedehands of is dat nog nieuw beschikbaar?
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Das Licht macht dem Denker und Forscher die meiste Freude. (from Swiss farmhouse)

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Wat heb je dan nog allemaal nodig? Geraak er niet zo goed aan uit, heb (nog) geen handleiding van 670.
    - 80/105 mm lens natuurlijk
    - Best nog een afzonderlijk lensbord?
    - Double condensor??? Ik zie bij de huidige uitrusting (35mm) slechts 1 condensor die je uitneemt?
    - wat is het verschil tussen unineg en sinoneg?
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Ik heb mijn 670 met handleiding verkocht aan een vriend van Fred. Je zou Fred moeten vragen om een kopie van de handleiding. De terminologie van Durst is inderdaad erg verwarrend.Sironeg zijn de negatief plaatjes en de vegaset is de volledige aanpassingsset met negatiefplaten en lenshouder.

Ben
    Last edited by Breunes; 09-18-2007 at 02:18 AM. Click to view previous post history.
    Das Licht macht dem Denker und Forscher die meiste Freude. (from Swiss farmhouse)

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin