Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,707   Posts: 1,548,544   Online: 1081

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 26

Shooter
    35mm

bedankt!

ik denk dat ik maar voor een nieuwe (en betere) vergroter ga.
    Op de academie werk ik met een Durst m605 dus zou het interessant zijn moest ik dezelfde voor privégebruik kunnen kopen.
    De vergroters die ik terugvind op tweedehandssites vind ik wel duur: onder de 200 euro zie ik geen enkele interessante, is dit normaal of moet ik verder zoeken?
    Ik had eigenlijk maximum 100 euro willen uitgeven hieraan, en liefst nog minder natuurlijk.
    Als iemand mij kan verder helpen voor deze prijs voor een m 605 mag u het altijd laten weten (belgie)
    Ik start nu in het tweede jaar kunstacademie en zou me graag willen vediepen in het middenformaat...
    alvast bedankt

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Quote Originally Posted by valentina View Post
    ik denk dat ik maar voor een nieuwe (en betere) vergroter ga.
    Op de academie werk ik met een Durst m605 dus zou het interessant zijn moest ik dezelfde voor privégebruik kunnen kopen.
    De vergroters die ik terugvind op tweedehandssites vind ik wel duur: onder de 200 euro zie ik geen enkele interessante, is dit normaal of moet ik verder zoeken?
    Ik had eigenlijk maximum 100 euro willen uitgeven hieraan, en liefst nog minder natuurlijk.
    Als iemand mij kan verder helpen voor deze prijs voor een m 605 mag u het altijd laten weten (belgie)
    Ik start nu in het tweede jaar kunstacademie en zou me graag willen vediepen in het middenformaat...
    alvast bedankt
    Zorg dat je bij een M605 de juiste lens (80mm) en ditto condensor.

gr. Marc 6e jaar kunstacademie SASK Hasselt.
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

RobertV's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Een M605 is te krijgen tussen Eur. 50 en Eur. 100.
    50mm voor K.B. en 80mm voor 6x6 (of 6x4,5).

Op Marktplaats staan ze regelmatig.
    Rodenstock 2,8/50mm vanaf Eur. 25 en 4,0/80mm vanaf Eur. 40

Mijn advies: Je kunt beter een paar tientjes meer geven voor een gaaf apparaat en objectieven dan op de laagste prijs te gaan zitten.

Shooter
    Medium Format
    Hallo Valentina

ik heb hier in absoluut nieuwstaat verkerende vergroter DUNCO 11 - 66 C
    met origineel trafo en tijdschakelaar
    met 2 neg houders voor KB en 6x6
    met objectief Rodenstock 2,8 50 mm
    in nog steeds in productie,duitsland

Als je me mailt stuur ik fotos

zacht prijsje

iki woon in Maastricht

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Valentina,

Hier, in Willebroek, staat een M601 (de Perlinghi werkt met de 601), M805, en een 1000 met CLS450.
    Te bespreken.

Groetjes
    Fred

Marco B's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    169
    Quote Originally Posted by AgX View Post
    Voor de lamp zou jij kunnen aanvragen bij www.durst-pro-usa.com.
    Dank voor die link!

Ik glij van mijn stoel. Nooit gedacht dat er nog een bedrijf zou zijn dat zoveel levert voor de Durst vergroters. Kende al wel RH Design met zijn timers, maar had mij niet gerealiseerd dat je nog veel meer onderdelen nieuw kunt kopen.
    My website

"The nineteenth century began by believing that what was reasonable was true, and it wound up by believing that what it saw a photograph of, was true." - William M. Ivins Jr.

"I don't know, maybe we should disinvent color, and we could just shoot Black & White." - David Burnett in 1978

"Analog is chemistry + physics, digital is physics + math, which ones did you like most?"

Shooter
    Medium Format
    Je kan het natuurlijk heel simpel direct bij Durst in Italie kopen

http://www2.durst.it/shop/default.asp
    zehelpen je met alles :vragen ,schemas onderdelen ect

Alleen letten op methode verzending,ze hebben de gewoonte alles per airexpress te zenden,dus vragen normaal per post
    anders betaal je je blauw

ik heb daar hittefilter voor miujn durst 805 gekocht en ook schema gekregen voor juiste onderdeel

ruud

AgX
    AgX is offline

Shooter
    Multi Format
    Durst heeft maar wel een lijst opgemaakt met het einde van de service-tijden voor de desbetreffende apparatuur.

Is dat nu gewoon te lezen als einde van gegarandeerde voorraad van onderdelen?

Marco B's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    169
    Quote Originally Posted by Ruud View Post
    Je kan het natuurlijk heel simpel direct bij Durst in Italie kopen

http://www2.durst.it/shop/default.asp
    zehelpen je met alles :vragen ,schemas onderdelen ect
    Bedankt voor de link, maar ik zie eerlijk gezegd slechts een zeer beperkt aanbod aan spullen. Niet meer dan wat lampen, glas voor in negatiefhouders en ander klein spul, op een enkele uitzondering als een conversionkit Color <-> BW na... Kan dat hitteschild van jouw b.v. al niet eens meer vinden. Misschien al uitverkocht? Of staat gewoon lang niet alles op de site en is het een kwestie van vragen?
    My website

"The nineteenth century began by believing that what was reasonable was true, and it wound up by believing that what it saw a photograph of, was true." - William M. Ivins Jr.

"I don't know, maybe we should disinvent color, and we could just shoot Black & White." - David Burnett in 1978

"Analog is chemistry + physics, digital is physics + math, which ones did you like most?"

Shooter
    Medium Format
    Even een E mail sturen en vragen wat het kost
    Je krijgt met een dag antwoord
    Let op verzendkosten,vraag naar normale postverzending,anders sturen ze her per air-expres

service@durst .it

ruud

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin