Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,970   Posts: 1,523,465   Online: 946

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13
    Cor
    Cor is offline

Shooter
    Multi Format
    Images
    5
    Leiden.

Mijn doka is meer een inloop kast, dus niet echt geschikt voor meer dan een persoon, maar mocht je zelf afdrukken hebben gemaakt, en je bent daar niet tevreden over, dan kunnen we er samen naar kijken en bediscussiëren

Mvgr,

Cor

Shooter
    Medium Format
    Images
    1

doka

Ik stel me bij deze aan iedere beginner ten dienste om hem op weg te helpen , zowel met film als met het afdrukken.
    Ik werk meestal op kleinbeeld en soms op midden formaat.
    Stel ook voor om bij de mensen thuis te gaan en hen zo aan het werk te zien .
    Zodat we beter hen zo aan het werk te zetten en dan ook beter kort op de bal te kunnen spelen. Ieder heeft toch wel een soort van eigen mamier van werken , goed of slecht. Kleine foutjes of grote. Maar dan kan men hen daar direkt op wijzen.
    Ik woon in Herentals , Provincie Antwerpen.
    Stuur maar een pm
    Ludo

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format

Contactadvertentie, mogelijk ook gewoon vergroten...

Dat is een goede oogst, en dat midden in de winter. Er moet zeker eerst een laagje vorst over heen gegaan zijn, voordat iedereen ontdooit. De vraag is echter of er wel een vraag naar is, misschien iets voor een ander draadje?

Na Lent, Echandelys, Waddinxveen, Almelo, Ravenstein, Halderberge, Bilthoven, Veenendaal, Zichem, Leiden en Herentals gooi ik Deventer in de aanbieding. Ik heb een sterke voorkeur voor middenformaat of grootformaat, pyrocat en bariet. Ervaring geen bezwaar.
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin