Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,200   Posts: 1,531,525   Online: 1026

Results 1 to 4 of 4

Thread: vergroters

Shooter
    Medium Format
    Images
    1

vergroters

Wie kent deze vergroters , kan ze namelijk gratis ophalen.
    krokus 44 GF met sneider-kreusnach 50mm
    lopus M6 Reflex 60x60
    Will wetzlar Wilon 75mm
    Ik ken persoonlijk er niets van.
    ludo.

mug
    mug is offline

Shooter
    Sub 35mm
    Ik ken een kleine beetje de Krokus. Dat is oostblok rommel. Niet doen. Voor <25,- kun je Meopta apparatuur bij de kringloopwinkel kopen dat is prima starters set. Wel even upgraden met goed objectief. Ik vermoed dat de rest ook soortgelijk spul is.

Shooter
    Medium Format
    Images
    1

vergroters

Mug ,
    Het waren inderdaad maar prullen deze twee vergroters , maar heb toch we lmijn voordeel gedaan met ze gaan te halen.
    de rest dat er bij was is veel interessander
    Twee negatief ontwikkel tanken van Paterson , voor twee en een voor drie films te ontwikkelen met zelfs nieuwe spoelen er in.
    verschillende doosjes , ontwikkelaar ID11 en Perceptol.En zelfs twee nieuwe afdruk ramen , een voor 30x40 en een voor 24x30 van kaiser.
    En nog verschillende kleine zaakjes , waaronder een goede temperatuur meter...enz.
    Zeker en vast te verplaatsing waard.
    ludo.

Shooter
    35mm

vergroters

Quote Originally Posted by van eynde ludo View Post
    Mug ,
    Het waren inderdaad maar prullen deze twee vergroters , maar heb toch we lmijn voordeel gedaan met ze gaan te halen.
    de rest dat er bij was is veel interessander
    Twee negatief ontwikkel tanken van Paterson , voor twee en een voor drie films te ontwikkelen met zelfs nieuwe spoelen er in.
    verschillende doosjes , ontwikkelaar ID11 en Perceptol.En zelfs twee nieuwe afdruk ramen , een voor 30x40 en een voor 24x30 van kaiser.
    En nog verschillende kleine zaakjes , waaronder een goede temperatuur meter...enz.
    Zeker en vast te verplaatsing waard.
    ludo.
    Hallo Ludo,
    Gefeliciteerd met je Kaisers (Pro Masks)
    Zoals je weet heb er de 30x40 alleen voor 24x30 moet ik me behelpen
    met een Leitzje.
    Zeker zeer druk met het warme weer.
    Een groet,
    van Theo

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin