Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,322   Posts: 1,536,882   Online: 1097

Results 1 to 4 of 4

Thread: droogkast

Shooter
    35mm

droogkast

hallo,

misschien is deze vraag hier helemaal niet op zijn plaats (ben maar een beginnend amateurtje ...) maar ik ben op zoek naar een beetje betaalbare doch fatsoenlijke droogkast voor mijn kleinbeeld negatieven.
    misschien kan iemand mij helpen, ik weet nog niet zo goed waar ik moet zoeken behalve dan markplaats

thanx anyway Danna van Daal

Shooter
    4x5 Format
    Probeer Dokathuur eens in Zevenbergschenhoek 0168 456021 hij is elke vrijdag
    en zaterdag geopend.

René de Caluwé

Shooter
    Medium Format
    Jobo, nog gewoon leverbaar.

Groetjes,

Robert

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by dannavandaal
    hallo,

misschien is deze vraag hier helemaal niet op zijn plaats (ben maar een beginnend amateurtje ...) maar ik ben op zoek naar een beetje betaalbare doch fatsoenlijke droogkast voor mijn kleinbeeld negatieven.
    misschien kan iemand mij helpen, ik weet nog niet zo goed waar ik moet zoeken behalve dan markplaats

thanx anyway Danna van Daal
    Waarom wil je een droogkast? Gewoon ophangen in de badkamer, die is meestal wel verwarmd, en de films zijn in 2 á 3 uur droog zonder stof of ander ongemak. Elke droogkast brengt een mate van luchtcirculatie met zich mee en dus verplaatsing van stof. Bespaar je die centen en doe er iets leuks mee.
    harry

Release, the best you can do...

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin