Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,694   Posts: 1,482,484   Online: 955

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 33
    naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    Mocht er behoefte zijn aan een "hands-on" snuffel-lith-sessie, dan stel ik m'n doka en mezelf hiervoor beschikbaar. Wel van jullie eigen negatieven uiteraard.

Jaap Jan Helder

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    Quote Originally Posted by naaldvoerder
    Mocht er behoefte zijn aan een "hands-on" snuffel-lith-sessie, dan stel ik m'n doka en mezelf hiervoor beschikbaar.
    Dat is leuk om te horen! Ik ga het eerst zelf proberen en als ik voel dat ik meer informatie nodig heb klop ik zeker bij je aan.
    Jeroen

ardohead's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Hi everyone.
    I can't understand dutch, but I can understand you're talking about lith prints and the Corbijn's method.
    Well, I'm very interested in this (and trying to make it for months to now).
    Can you tell me which is the conclusion (if any)? Did somebody reach a similar effect?
    You can see some of my works here:
    http://www.altphotos.com/Gallery.asp...&memberid=5995
    Cheers,
    M.
    Last edited by ardohead; 03-05-2006 at 03:17 AM. Click to view previous post history.

naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    Hi M,

What are you after? The stile of printing of Corbijn? I don't think he printed his own work, actually. I think it are just straight Lith prints on Sterling Lith or maybe Oriental. The blue series are probably toned in goldtoner.

Jaap Jasn

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    Quote Originally Posted by Annemarieke View Post
    Ik ben benieuwd naar je eerste resultaten van je eigen "snuffelsessie".
    Het heeft even op zich laten wachten, maar afgelopen weekend was het dan zover: mijn eerst lithprinting-sessie! Het resultaat staat in m'n gallery. En hieronder:

(Aan- en/of opmerkingen zijn welkom.)
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Lisa_CODE_reprint.jpg  

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    Hoi Jeroen,

aha, de sprong gemaakt. Enne? tevreden of niet?

In handpalm en onder de kin zie ik de typische lith korrel, dus het zal wel geen fotofop bewerking zijn whoahaha.

Huib

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    Quote Originally Posted by Huib View Post
    Enne? tevreden of niet?
    Ik had niet verwacht dat de eerste sessie al in een print zou resulteren waar ik tevreden over zou zijn. Maar ik denk dat ik er echt uit heb kunnen halen wat erin (het negatief) zat. Ik ben er erg blij mee.

Het proces past echt bij mijn smaak & manier van werken, dus er zullen er beslist meer gaan volgen!

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Schitterend Jeroen!
    Je printstijl past perfect bij je zienswijze op het onderwerp.
    Ik zou graag de print irl zien.

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    Quote Originally Posted by fred View Post
    Ik zou graag de print irl zien.
    Dat gaat vast nog wel een keer gebeuren; ik ben niet van plan contact te verliezen met dit forum! Als je interesse hebt kunnen we 'm tijdelijk in je nieuwe Centrum voor Zwart-Wit Fotografie plaatsen... als mini-tentoonstelling op het toilet ofzo .

... al komen de dampen daar wellicht niet ten goede van de archief-vastheid ;-).

P.S. APUG is echt geweldig, er staat gewoon een comment van Tim Rudman bij in de gallery!
    Last edited by SoulSurround; 09-26-2006 at 06:51 AM. Click to view previous post history.

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Idd, de twee uitersten... de euforie van Jeroen en de ontgoocheling van Geert.
    en dat binnen de 24h...

het blijft boeiend

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin