Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,578   Posts: 1,545,725   Online: 906

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13

Thread: UV lamp

Shooter
    Multi Format
    Na de workshop bij Polychrome in Middelburg heb ik de smaak te pakken. Om Kallitypie en Cyanotypie thuis ook te kunnen doen heb ik ook een Philips gelaats- en decolletebruiner aangeschaft inclusief onderstel.

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Dirkvreugd View Post
    Na de workshop bij Polychrome in Middelburg heb ik de smaak te pakken. Om Kallitypie en Cyanotypie thuis ook te kunnen doen heb ik ook een Philips gelaats- en decolletebruiner aangeschaft inclusief onderstel.
    Leuk speelgoed he, maar heb je ook last om de tijd exact in te stellen?

Shooter
    Multi Format
    Inderdaad leuk spul.
    Er zit een tijdklok op die tot 60 minuten gaat. Dat leek me direct al geen handige funktie. Misschien is het mogenlijk om die eruit te halen en een aan/uit schakelaar te monteren en dan met een dokawekker te werken. Leuk klusje voor dit weekend.
    Kees Brandenburg had een aantal exemplaren waar zijsteuntjes op gemonteerd waren zodat het materiaal er onder kon worden geschoven. Dat werkte wel erg handig en maakt het apparaat compacter.(zonder onderstel dus)

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin