Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,765   Posts: 1,516,356   Online: 987

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 22 of 22
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Even gas geven...

Quote Originally Posted by Jed Freudenthal View Post
    Het gaat om een mengsel van argon en CO2 ( schutgas), Het wordt geleverd door Fermi, Genemuiden. Ik heb het bij de Gamma besteld. Ze hadden het niet op voorraad.

Jed
    Nadat ik ontdekte dat er wederom een bus Tetenal Protection Spray volledig in "lucht" is opgegaan zonder ooit er iets van gebruikt te hebben was de maat vol.
    Op basis van Jed's adviezen hierboven ben ik op jacht gegaan naar de Argon/CO2 busjes. Eerst naar de Z(D)HZ (Zoek het Zelf maar uit markten) maar daar melden ze dat ze het niet hebben en ook niet willen bestellen. Regels van de gemeente en dergelijke kwalificaties worden er dan aangekoppeld. Wegwezen dacht ik. Zoeken op internet heeft uiteindelijk na enige tijd resultaat opgeleverd en nog simpeler ook.
    Je kunt het online bestellen bij www.rustbuster.nl.
    De artnr. zijn:
    Menggas L0009 8001 - euro 19.00 ex
    Heb je nog geen reduceerventiel dan die ook maar tegelijk erbij;
    Reduceerventiel L0009 8296 - euro 26.50 ex.

Zo daar hoef je de deur niet meer voor uit.
    Doe je voordeel.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Medium Format
    Of de lucht (zuurstof) er gewoon uit halen:

(Sluipreclame... MOD)

Goede informatie over vloeibare emulsie vind je overigens hier:

http://www.mahn.net/DL_MAHN/RBM_GBA.pdf

Groetjes,

Robert
    Last edited by argentic; 05-28-2008 at 10:05 AM. Click to view previous post history. Reason: Sluipreclame

Page 3 of 3 FirstFirst 123

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin