Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,966   Posts: 1,558,434   Online: 963

Results 1 to 6 of 6

Shooter
    Medium Format
    Images
    1

schrijver trading

Wie heeft er ondervinding met deze firma, omdat ik al te dikwijls heb geprobeerd om in contact te komen met de firma.
    Heb al verschillende mails gestuurd met een vraag tot info in verband met een bepaalt product dat ze aanbieden.
    Bestaat de zaak nog of niet. Kan iemandt me hier over inlichten. Of heeft iemandt er ervaring mee.
    Bedankt op voorhand. Ludo

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Op haar website staan de bedragen nog in guldens vermeld, dus volgens mij staan de zaken daar al 8 jaar stil.

Ben
    Das Licht macht dem Denker und Forscher die meiste Freude. (from Swiss farmhouse)

Shooter
    Multi Format
    Beste,

Volgens mij zat achter de firma Helena Schrijver Trading, Foto van Puffelen uit Den Haag.
    En deze bestaat niet meer! Dus ik neem aan dat Helena Schrijver Trading ook niet meer actief is.
    Overigens staan ze in het KVK register nog wel.
    Maar in welk product ben je geintresseerd?

Groeten,

Jeroen

Shooter
    Medium Format
    Images
    1

schrijver trading

Jeroen.
    Ik ben op zoek naar het tapestry papier van fotospeed.
    Op de site van schrijver werd het nog aangeboden, daar stond het aangegeven dat het afkomstig was uit de USA, in de UK waar fotospeed bij mijn weten van afkomstig is staat het niet meer op de site.
    Heb nu een mail gestuurd naar fotspeed in de USA.
    Ik vind het een heel speciaal papier omdat het een oppervlakte structuur heeft als een schildercanvas. Om oude technieken op toe te passen heel geschikt. Vooral met omkleuringen.
    Weet misschien iemandt of er ergens nog zulke papieren bestaan.
    LUDO

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Fotospeed is engels en is daar goed te krijgen. Bij oa www.silverprint.co.uk.
    Ben
    Das Licht macht dem Denker und Forscher die meiste Freude. (from Swiss farmhouse)

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by van eynde ludo View Post
    Ik vind het een heel speciaal papier omdat het een oppervlakte structuur heeft als een schildercanvas. Om oude technieken op toe te passen heel geschikt. Vooral met omkleuringen.
    Weet misschien iemandt of er ergens nog zulke papieren bestaan.
    LUDO
    Ludo, waarom zou je geen gewoon kwaliteitsvol tekenpapier nemen en insmeren met Liquid Light? (vloeibare emulsie). Je hebt dan bijna een onbeperkte keuze. Vb papier dat je gebruik voor gomdruk of cyanotypie.
    Frank

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin