Switch to English Language Passer en langue franÁaise Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,943   Posts: 1,557,706   Online: 1250

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 15 of 15
    henk@apug's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Ik hem vandaag eens gebeld naar Cami en het madammeke aan de telefoon zei dat ze niet leveren aan particulieren omdat ze een "groothandel" zijn.
    De zoektocht gaat verder...

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Dan zou ik eens kijken op www.freestylephoto.biz als ik jou was.
    Heel interessante prijzen en de verzendkosten zijn redelijk laag.
    Die willen tenminste nog verkopen.

Wij bestellen met 3 personen tegelijk en zijn dan zo'n 10 euro p.p. kwijt.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    De discussie is al eerder gevoerd maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat een zending vanuit de VS goedkoper of anders gezegd voordeliger is dan wanneer je hem hier in Europa koopt.
    De posttarieven van daaruit liegen er niet om. Als je pech hebt en de douane doet zijn best ben je het haasje.
    Het staat wel interessant.
    harry

Release, the best you can do...

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Quote Originally Posted by hka View Post
    De posttarieven van daaruit liegen er niet om. Als je pech hebt en de douane doet zijn best ben je het haasje.
    Het staat wel interessant.
    Je kan gewoon opvragen wat de verzendkosten zijn als je de bestelling in je mandje gooit. Als je er dan 20% bijtelt weet je wat je maximaal kwijt bent als de douane het bekijkt.

Harry,

Ik wordt een beetje moe van jou opmerkingen iedere keer.
    "Het staat wel interessant.".

Als jij het er niet mee eens bent dan moet iedereen zich maar conformeren naar jou. Ik draag alleen adressen aan, wat men er mee doet moet men zelf weten. Er zijn altijd negatieve en positieve ontwikkelingen als je met mensen omgaat. Laat ze zelf bepalen wat ze ermee doen.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Iedereen moet doen wat hij/zij zelf het beste vindt maar mijn ervaringen, aan den lijve ondervonden, hebben mij het tegendeel bewezen vandaar dat ik het interessant vindt. Met andere woorden ga vrolijk verder en stoor je niet aan mij. Ik zoek het, ook uit praktische overwegingen, liever wat dichter bij huis.
    harry

Release, the best you can do...

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  ó   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin