Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,536   Posts: 1,544,109   Online: 986

Results 1 to 5 of 5

Shooter
    Medium Format

Negatief houder Durst 6x6, waar te koop?

Ik kreeg, heel aardig een Durst 601, maar er zat alleen een 35 mm negatief houder bij, terwijl ik graag mijn 6x6 film zou afdrukken.
    Heeft iemand een idee hoe ik deze kan vinden/kopen, het schiet namelijk niet echt op via de vele verkoopsites, als je een tip hebt? ik hoor het graag, zijn er bijv. beurzen? zijn ze nieuw beter verkrijgbaar? of misschien heb je er zelf wel één voor mij?
    Dank, dank, Melanie

Shooter
    Multi Format
    Hallo Melanie,

eerst en vooral, welkom hier op APUG!

Ik kan niet meteen antwoorden op je vraag. Via marktplaats.nl heb ik er ook nog geen gezien, want ik zoek er eentje voor mijn M670. Ik begin de kadrering met mijn Meopta wab beu te worden (verschuift continu).

Mocht je toevallig op een veelvoud van Durst 6x6 negatiefhouders stoten, waaronder eentje voor een 670, post het hier maar!

G

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Probeer deze link eens:http://www.northernphoto.co.uk/

Succes
    Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

Shooter
    Medium Format
    Misschien dat de oude Durst importeur Provak nog wat heeft liggen. Ze zijn er onlangs mee gestopt, zodat er voor een zacht prijsje misschien er nog wat overtollig materiaal ligt.
    Wij kunnen je alleen aan Dunco vergroters en accesoires helpen.

Groetjes,

Robert

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by MelanieM
    Ik kreeg, heel aardig een Durst 601, maar er zat alleen een 35 mm negatief houder bij, terwijl ik graag mijn 6x6 film zou afdrukken.
    Heeft iemand een idee hoe ik deze kan vinden/kopen, het schiet namelijk niet echt op via de vele verkoopsites, als je een tip hebt? ik hoor het graag, zijn er bijv. beurzen? zijn ze nieuw beter verkrijgbaar? of misschien heb je er zelf wel één voor mij?
    Dank, dank, Melanie
    Probeer het eens bij Dokathuur in Zevenbergschehoek hij heeft de wereld aan allerlei vergroters etc. en toebehoren en zeer waarschijnlijk ook de gewenste
    negatiefhouders tel.0168 456021

René de Caluwé

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin