Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,930   Posts: 1,556,898   Online: 925

Results 1 to 7 of 7
    BdN
    BdN is offline

Shooter
    35mm

Glas negatiefhouder Philips PCS2000

Heeft iemand enig idee hoe ik voor mijn Philips PCS2000 vergroter aan de glaasjes kan komen die in de 6x6 negatief houder horen? Ga eindelijk weer met MF aan de gang (net een Mamiya 645E op EBay gekocht), heb een 6x6 negatiefhouder weten te vinden, maar daar zit geen glas!

Bas

Shooter
    Medium Format
    Kijk even bij apparatuur voor de verkoop. Ik meen dat Mudar een PCS verkoopt voor Eur. 25,00.
    Heb je ook voorlopig onderdelen en lampen. Als deze laatste los besteld moeten worden zijn ze Eur. 70,00

Succes,

Robert

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by BdN
    Heeft iemand enig idee hoe ik voor mijn Philips PCS2000 vergroter aan de glaasjes kan komen die in de 6x6 negatief houder horen? Ga eindelijk weer met MF aan de gang (net een Mamiya 645E op EBay gekocht), heb een 6x6 negatiefhouder weten te vinden, maar daar zit geen glas!

Bas
    In het andere geval kijk bij dokathuur in zevenbergschenhoek 0168 456021

René de Caluwé

Shooter
    Multi Format
    Hi Bas,

I am buying the PCS-130 enlarger from Jeroen, but I don't need the 6x6 negative holder (I shoot 6x7), so if it comes with a 6x6 holder, I'll be happy to let you have it. I will just use the 35mm condenser and holder for my wife's photos.

By the way, you don't have to write in English...I read and speak Nederlands, I just can't write it yet.

Best regards,

Phil Woodney

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Phil Woodney
    Hi Bas,

I am buying the PCS-130 enlarger from Jeroen, but I don't need the 6x6 negative holder (I shoot 6x7), so if it comes with a 6x6 holder, I'll be happy to let you have it. I will just use the 35mm condenser and holder for my wife's photos.

By the way, you don't have to write in English...I read and speak Nederlands, I just can't write it yet.

Best regards,

Phil Woodney
    Jammer, maar de vergroter van Phil is met KB maskers!

Groet,

Jeroen

Shooter
    Multi Format
    Well, I'm sorry I couldn't help Bas with his search. I thought since I already have the 6x7 condensor and holder, I wouldn't need a 6x6. But my wife will be happy about the 35mm masks.

Phil

BdN
    BdN is offline

Shooter
    35mm
    Phil, thanks for the offer anyway!
    I'm now trying to find somebody who can cut new glass for the holder (I do have the 6x6 neg holder, but no glass).

Bas

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin