Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,498   Posts: 1,543,108   Online: 1067

Results 1 to 4 of 4
    Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14

vergrotingslamp stuk

Vette pech zeg, wil ik vanavond wat gaan afdrukken, blijken beide lampen in mijn Devere 504 stuk. Kon het echt niet geloven, dus de meter erbij gehaald en ja hoor allebei stuk. Waar kan ik deze lampen krijgen ELC24V 250W. Ik heb al wat mailtjes uitstaan, maar misschien weet iemand raad?

Ben

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    Ben,

ELC's zijn standaard lampjes, de betere lampenzaak, elektronica-hobby zaak kan ze leveren op bestelling of heeft ze zelfs op voorraad.

Huib

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Als alles uitgeprobeerd is kun je hier nog kijken of de lamp erbij is.
    Heb zelf uitstekende ervaringen met deze lui aangezien destijds mijn lampen voor de Chromega het allemaal begeven hadden. Doe je voordeel zou ik zeggen. Binnen 4 dagen geleverd. http://www.replacementlightbulbs.com/index.html
    harry

Release, the best you can do...

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Gisteravond die nieuwe lampen in de vergroter gezet en hij doet het weer. Lekker gevoel. Ik heb ze bij de lokale electrazaak besteld. Duurde ongeveer een week en kostte 24 euro per lamp. :-(

Ben

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin