Als je verder niet voldoende argumenten hebt om deze aanschaf te verantwoorden kun je er ook de chineese hap op warm houden... Ik bedoel maar... mogelijkheden te over.
... hij is verder natuurlijk ook nog te gebruiken als koffieonderzetter, of als straalkachel. Verder iemand nog nuttige tips?
Gewoon als verwarming. Heb voor het symbolische bedrag van 5€ overlaatst een stevig en precies maar ouder model van 40op50cm gekregen van mijn leverancier/fotograaf.
Dat spul geeft nogal hitte zeg :P
Vraag me alleen af of die temperatuursensor nog goed werkt, en of ik geen gevaar voor elektrocutie oploop (grapje)
"The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".
Gewoon als verwarming. Heb voor het symbolische bedrag van 5€ overlaatst een stevig en precies maar ouder model van 40op50cm gekregen van mijn leverancier/fotograaf.
Dat spul geeft nogal hitte zeg :P
Vraag me alleen af of die temperatuursensor nog goed werkt, en of ik geen gevaar voor elektrocutie oploop (grapje)
Nee ik denk het niet
Is ook enkel omdat ik goede klant ben bij hem (een van de enige 'doka'klanten denk ik...+
door wat reclame van mij heeft hij het de laatste 12 maanden 3 digi's verkocht
Dozenschuivers zouden we ze noemen hé, maar kon me toch al veel tips geven!
"The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".