Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,940   Posts: 1,557,432   Online: 850

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 18 of 18

Shooter
    Medium Format
    Rodinal soep???

Shooter
    35mm
    Daarna ben je 3 dagen aan de Roosvicee STOP!

gr Sip

Marco Peereboom's Avatar
    Shooter
    35mm
    Quote Originally Posted by hka
    Als je verder niet voldoende argumenten hebt om deze aanschaf te verantwoorden kun je er ook de chineese hap op warm houden... Ik bedoel maar... mogelijkheden te over.
    ... hij is verder natuurlijk ook nog te gebruiken als koffieonderzetter, of als straalkachel. Verder iemand nog nuttige tips?

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Gewoon als verwarming. Heb voor het symbolische bedrag van 5€ overlaatst een stevig en precies maar ouder model van 40op50cm gekregen van mijn leverancier/fotograaf.
    Dat spul geeft nogal hitte zeg :P
    Vraag me alleen af of die temperatuursensor nog goed werkt, en of ik geen gevaar voor elektrocutie oploop (grapje)
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Marco Peereboom's Avatar
    Shooter
    35mm
    Quote Originally Posted by PieterB
    Gewoon als verwarming. Heb voor het symbolische bedrag van 5€ overlaatst een stevig en precies maar ouder model van 40op50cm gekregen van mijn leverancier/fotograaf.
    Dat spul geeft nogal hitte zeg :P
    Vraag me alleen af of die temperatuursensor nog goed werkt, en of ik geen gevaar voor elektrocutie oploop (grapje)
    Heeft ie er misschien nog 1 staan?

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Nee ik denk het niet
    Is ook enkel omdat ik goede klant ben bij hem (een van de enige 'doka'klanten denk ik...+
    door wat reclame van mij heeft hij het de laatste 12 maanden 3 digi's verkocht
    Dozenschuivers zouden we ze noemen hé, maar kon me toch al veel tips geven!
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by PieterB
    door wat reclame van mij heeft hij het de laatste 12 maanden 3 digi's verkocht
    slechts 3, of 3 extra????

Je moest je schamen!

G

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Totaal niet - ze waren niet voor mij hé
    m.a.w: hoe meer er 2ehands vrij komt hoe beter voor ons

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin