Switch to English Language Passer en langue franÁaise Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,963   Posts: 1,523,243   Online: 936

Results 1 to 3 of 3

Shooter
    Multi Format

JOBO CPA 2 gekocht ... en nu?

Allez, gekocht is het niet echt, voor 20 Euro kan je beter spreken over gekregen.

De unit is technisch in orde: motor werkt, circulatiepomp werkt en de temperatuurregeling ook. Er zit ook een 4323 tank bij met 5 spoelen.
    Flessen waren er niet bij maar dat maakt niet uit. Ik had hier toch al wat JOBO en HAMA flessen staan en die passen er perfect in.

Er is echter iets wat ik niet snap aan het hele concept: hoe wissel je in hemelsnaam de chemicaliŽn zonder dat je jezelf daarvoor in het donker moet zetten?
    Ik ben patterson-tanks gewend en daar kan je door enkel het deksel af te nemen, de ganse tank legen.

De 4323 tank heeft geen deksel (raar... moet dat niet?), enkel een kop met een uitneembaar gedeelte. Mis ik een stuk?

G
    Last edited by argus; 01-15-2006 at 11:20 AM. Click to view previous post history.

Shooter
    Multi Format
    Ik ben er al wat meer uit... er zit wel een gietsysteem in ook al viel het niet zoveel op.
    Ik weet wel zeker dat ik het deksel van de tank mis :-(

Iemand suggesties voor een JOBO tank die bruikbaar is voor KB tot 4x5? Ik dacht niet dat een Epert Drum nodig is. Is een Multitank 2 of 5 aan te raden?

G

Shooter
    Medium Format
    Jobo nr. 2523 (voor met lift, multitank 2).
    Geschikt voor 2 spiralen nr. 2502 of 1 spiraal 2509N (4X5"). In die laatste passen 6 vlakfilms tot 4X5".

In multitank 5 passen 5X 2502 en 2X 2509N.

Het systeem van de expertdrums werkt heel anders. Je kunt hierbij ook diversen maten door elkaar heen gebruiken (9X12cm tot 13X18cm, en alles wat er tussen zit, nr. 3006+3010) of 18X24cm tot DIN A-4.(nr.3004+3005).

Groetjes,

Robert

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  ó   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin