Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,291   Posts: 1,535,424   Online: 791

Results 1 to 2 of 2
    MTK
    MTK is offline
    MTK's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Philips PDT2015 timer

Al een poosje geleden kocht ik bij een fotograaf een Philips PDT2015 digital process timer. Compleet in doos, maar helaas zonder handleiding. Na een avondje knoppen drukken leerde ik al snel hoe ik de basisfunkties van het ding moest gebruiken. De timer gebruik ik nu zonder problemen samen met mijn Durst 805. Maar ik weet dat er meer mee kan: er zitten nog een aantal knoppen op waarvan ik de funkties niet kan raden en de connectoren op de achterzijde moeten toch ook een funktie hebben.
    Daarom mijn vraag: kent een van jullie deze dokaklok en zo ja heeft hij of zij van deze klok een beschrijving?

Groet,
    Marcel

Shooter
    35mm
    Quote Originally Posted by MTK View Post
    Al een poosje geleden kocht ik bij een fotograaf een Philips PDT2015 digital process timer. Compleet in doos, maar helaas zonder handleiding. Na een avondje knoppen drukken leerde ik al snel hoe ik de basisfunkties van het ding moest gebruiken. De timer gebruik ik nu zonder problemen samen met mijn Durst 805. Maar ik weet dat er meer mee kan: er zitten nog een aantal knoppen op waarvan ik de funkties niet kan raden en de connectoren op de achterzijde moeten toch ook een funktie hebben.
    Daarom mijn vraag: kent een van jullie deze dokaklok en zo ja heeft hij of zij van deze klok een beschrijving?

Groet,
    Marcel
    Ik heb ook zo'n dokaklok. Maar wel in combinatie met de PCA2060 analyser en de PDB2053 Measuring probe. Ik heb destijds gekozen voor de PDT 2015 omdat deze 9 programma keuzes heeft. de de PDT2010 schakelt alleen de vergroter. De PDT2020 is een analyser en timer voor zwart/wit.

Ik gebruik dus de handleiding van de PCA2060 in combi met de PDT2015 en de PDB2053

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin