Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,491   Posts: 1,542,961   Online: 905

Results 1 to 5 of 5
    MTK
    MTK is offline
    MTK's Avatar
    Shooter
    Multi Format

DeVere universal timer

Als jullie mijn vorige draad hebben gelezen, dan weten jullie dat ik nogal eens dingen zonder handleiding koop. Zo ook een DeVere universal timer. Deze werkt overigens prima en behoeft eigenlijk geen handleiding. De lamp in de 504 vergroter gaat op mijn commando aan en uit, dus wat zou je nog meer willen?
    Tja, op de achterzijde zit een driepolig stekertje... Weet iemand wat ik hierop kan aansluiten en dan: hoe bedraad ik het? Is het een externe aanknop (wat overigens erg handig zou zijn)?

Hopelijk weet een van julie het antwoord.

Groet,
    Marcel

Shooter
    Multi Format
    Kan dat dienen om een pedaaltje op aan te sluiten?

G

Shooter
    Multi Format
    Dat is voor het voetpedaal!
    Weet niet 1,2,3 het aansluitschema.
    Maar daar kan ik wel achterkomen waarschijnlijk!

Groeten,

Jeroen

MTK
    MTK is offline
    MTK's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Ik had al een vermoeden dat het zo iets moest zijn. Het zou geweldig zijn als je de aansluitgegevens zou vinden!

Groet,
    Marcel

MTK
    MTK is offline
    MTK's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Gevonden!

Dit weekend ben ik even aan het knutselen gegaan. De timer heb ik open gemaakt en ik weet nu hoe ik er een externe schakelaar op kan aansluiten: pin 1 en 3 kortsluiten en de lamp gaat aan. Pin 2 in verbonden met het chassis (waarschijnlijk is dit ook de veiligheidsaarde). Nu nog op zoek naar een mooie voetschakelaar, maar die vind ik vast wel.

Bedankt voor jullie hulp!

Marcel

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin