Switch to English Language Passer en langue franÁaise Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,901   Posts: 1,584,524   Online: 1026

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14
    Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    Hallo Jed,

Ik wil je ontwikkelaars graag eens proberen.
    Ik heb nog nooit zelf ontwikkelaars gemengt van ruwe grondstoffen.
    Ik weet totaal niets van chemi en scheikunde.
    Dus tot nu toe alleen maar kant en klare ontwikkelaars gemengt als d76, xtol, rodinal en tmax ontwikkelaar.
    Waar kan je de grondstoffen vandaan halen?
    Ik heb een grote verscheidenheid aan maatbekers.
    Ik las dat HKA een weegschaal gaat aanschaffen, hoe nauwkeurig moet deze zijn?
    Is de HD ontwikkelaar ook tegebruiken in Jobo cpe2 rotatie ontwikkeling? of is het beste resultaat tebehalen via agitatieontwikkeling via patteron tankjes.
    Ik gebruik nu tmax 100 en 400, Ik zal alvast wat fp4 en hp5 bestellen of kan ik ook gewoon tmax gebruiken of is dat niet aanteraden.
    Graag zou ik al wat getest hebben voor ik naar de kroegmeeting ga.
    Want dan kan ik gerichte vragen stellen.

Dit zijn al weer heel wat vragen. Ik hoop dat je ze beantwoord.

groeten DaniŽl

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Hallo DaniŽl,

Voor adressen waar losse chemicaliŽn te verkrijgen zijn, zie:http://www.apug.org/forums/showthrea...=chemicali%EBn

Groeten
    Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Daan72
    Hallo Jed,

Ik wil je ontwikkelaars graag eens proberen.
    Ik heb nog nooit zelf ontwikkelaars gemengt van ruwe grondstoffen.
    Ik weet totaal niets van chemi en scheikunde.
    Dus tot nu toe alleen maar kant en klare ontwikkelaars gemengt als d76, xtol, rodinal en tmax ontwikkelaar.
    Waar kan je de grondstoffen vandaan halen?
    Ik heb een grote verscheidenheid aan maatbekers.
    Ik las dat HKA een weegschaal gaat aanschaffen, hoe nauwkeurig moet deze zijn?
    Is de HD ontwikkelaar ook tegebruiken in Jobo cpe2 rotatie ontwikkeling? of is het beste resultaat tebehalen via agitatieontwikkeling via patteron tankjes.
    Ik gebruik nu tmax 100 en 400, Ik zal alvast wat fp4 en hp5 bestellen of kan ik ook gewoon tmax gebruiken of is dat niet aanteraden.
    Graag zou ik al wat getest hebben voor ik naar de kroegmeeting ga.
    Want dan kan ik gerichte vragen stellen.

Dit zijn al weer heel wat vragen. Ik hoop dat je ze beantwoord.

groeten DaniŽl

In de komende kroegmeeting op 23 april komt alles aan de orde. Er zijn al verschillende belangstellenden, dus op 23 april zullen we een en ander coordineren. Dus kom naar de kroegmeeting.

Jed

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Aansluitend op het berichtje dat Gilbert eerder schreef naar aanleiding van zijn bezoek aan Worms denk ik dat ditzelfde geldt voor het goed begrijpen van de mogelijkheden van de HDD van Jed. Derhalve zou ik er voor willen pleiten zoals Jed al aangeeft zijn kennis tijdens de komende Kroegmeeting met ons wil delen. Dan kunnen we ervaren hoe het werkt en elkaar stimuleren ermee te beginnen. Daarnaast zou je kunnen denken aan het gezamenlijk inkopen van de benodigde en juist gequalificeerde chemiecaliŽn e.d..
    harry

Release, the best you can do...

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  ó   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin