Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,745   Posts: 1,515,636   Online: 872

Results 1 to 6 of 6
    willem's Avatar
    Shooter
    Medium Format

Dokaliefhebbers gezocht

Geachte medeforumleden,

Slechts weinig dokahobbyisten hebben de ruimte voor een vaste donkere kamer. Mijn ervaring is dat het klaarzetten van de apparatuur, het verduisteren van de ruimte etc. erg veel tijd kan kosten, zeker als ik in een weekend zowel kleur als zwart-wit foto's wil afdrukken.

Ik ben daarom op zoek naar medestanders om in de omgeving van mijn woonplaats Hoofddorp een (bedrijfs- of anderszins) ruimte te huren en deze als permanente doka voor alle deelnemers te gebruiken. Met een voldoend aantal mensen zou het mogelijk moeten zijn om de kosten daarvoor per persoon laag te houden.

Als je geïnteresseerd bent, hoor ik het graag.

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Als ik bij je in de buurt gewoond had zou ik zeer geinteresseerd zijn geweest. Dan had ik je zelfs alle vergroters gratis kunnen leveren. Ik wens je veel succes met je initiatief.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    Medium Format
    Prima initiatief. Succes.

Aodhán's Avatar
    Shooter
    35mm
    Hoewel ik redelijk in de buurt woon (Leiden) denk ik niet dat het voor mij een goede oplossing is. Met reizen zou ik dan minstens evenveel tijd kwijt zijn als met klaarzetten in mijn comfortabele eigen dokaatje .

willem's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    argentic, fotohuis dank voor de reacties.

@ aodhan: ikzelf ben voor het comfort bereid zo ongeveer een half uurtje (auto) te reizen. Als ik dichter bij Leiden wat vind, houd ik je op de hoogte.

Aodhán's Avatar
    Shooter
    35mm
    Dank!

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin