Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,948   Posts: 1,557,878   Online: 879

Results 1 to 2 of 2

Thread: jobo atl 1000

Shooter
    8x10 Format

jobo atl 1000

ik probeer een jobo atl 1000te gaan gebruiken
    echter aan de achterkant zitten boven aan 3 kleine afvoertjes met de nummers 1, 2, 4,
    Nu wil ik hem gaan gebruiken voor zwart wit en dan sommige chemicalien op nieuw gebruiken kan ik die afvoertjaes daar voor gebruiken of moet ik de grote afvoer gebruiken en er dan bij blijven?
    in de hand leiding staat alleen iets over de gote afvoer

alvast bedankt

Geertjan

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    Geertjan,

Wat ik van de ATL1000 weet is dat hij alle chemie via 1 uitgang dumpt, er was een extra 'sperator' te koop die het mogelijk maakte de chemie te scheiden (extra aan te koppelen aan het apparaat). De drie aansluitingen zijn: aanvoer water, afvoer chemie, afvoer waswater. De 1000 is niet de meest ideale machine om ZW te doen wegens de wijze van programmering en het feit dat de machine niet zelf het waterbad verwarmt maar dat je dat via de water toevoer zelf moet aanleveren.

op de jobo website staat de manual als je die niet hebt.

Groet,

Huib

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin